Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner selger Mary Kay sminke. Jeg syns den er dyr og kjøper ikke noe der. Hun er ute etter meg hele tiden. Jeg hadde kjøpt meg  sminke og koster et annet sted som jeg er fornøyd med, hun fant ut dette fordi jeg har videoblogg, og hun ble sur og skrev at det var dårlig gjort og at hun taper penger på grunn av meg, og i tillegg skrev hun at jeg hadde kjøpt noe dårlig dritt. Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt for bruker jo pengene mine hvor jeg vil. Er det vanlig å bli så desperat etter å få solgt når man selger sånt?

Anonymkode: 1170b...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja en del av dem holder på sånn dessverre. Hold deg langt unna. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde kjøpt meg  sminke og koster et annet sted som jeg er fornøyd med, hun fant ut dette fordi jeg har videoblogg, og hun ble sur og skrev at det var dårlig gjort og at hun taper penger på grunn av meg

Svar at "matcher du prisen skal jeg kjøpe av deg neste gang. For du mener vel ikke at jeg skal tape penger på å kjøpe av deg?"

Anonymkode: fd84b...6fe

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (14 minutter siden):

Ja en del av dem holder på sånn dessverre. Hold deg langt unna. 

Ja, holder meg unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Svar at "matcher du prisen skal jeg kjøpe av deg neste gang. For du mener vel ikke at jeg skal tape penger på å kjøpe av deg?"

Anonymkode: fd84b...6fe

Det skal jeg gjøre!

Skrevet

Jeg hadde en nabo som plaget meg og ringtepå døren hele tiden. Hun ville gi meg testere og gi meg et « tilbud» så jeg kunne selge mary Kay selv. jeg sa Klart at dette var uaktuelt for meg fordi mary kay er ikke noe jeg støtter. Alt er testet på dyr, inneholder mye parabener og annet dritt. Det er absolutt ikke bra produkter. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen i at hun blir sur. Si at du styrer unna produkter som tester på dyr. Hvis hun fremdeles er sur etter det tyder det på at penger er viktigere for henne enn dyrevelferd og det er jo bare patetisk. 

Anonymkode: 9f62e...ffa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har også noen Facebook venner som skal pushe disse produktene.  Så irriterende. Hun ene har mast i 5 år. Sier nei hver gang. Har lysst til å fjerne henne fra lista mi av den grunn alene. Men føler ikke jeg kan,da vi har flere felles plattformer. 

Anonymkode: b6a13...e2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk nå melding om at det var dårlig gjort å gjøre sånt mot konsulenten sin, og det tok seg dårlig ut å lage videoblogg og vise fram andre produkter. Har jeg virkelig gjort noe galt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fikk nå melding om at det var dårlig gjort å gjøre sånt mot konsulenten sin, og det tok seg dårlig ut å lage videoblogg og vise fram andre produkter. Har jeg virkelig gjort noe galt?

Hun skulle vist si fra til sjefen sin så skulle jeg få henne på nakken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Konsulenten sin? 

Anonymkode: 2626f...155

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Konsulenten sin? 

Ja hun skrev vist det. Jeg trodde ikke jeg hadde noen spesiell plikt til å kjøpe noe akkurat. Jeg skulle ikke drive å kjøpe andre merker fikk jeg beskjed om. Jeg skjønner ikke dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja hun skrev vist det. Jeg trodde ikke jeg hadde noen spesiell plikt til å kjøpe noe akkurat. Jeg skulle ikke drive å kjøpe andre merker fikk jeg beskjed om. Jeg skjønner ikke dette.

Hæ? Jobber du selv for Mary Kay? Da skjønner jeg i så fall at du ikke kan videoblogge om andre merker. 

Om du ikke gjør det - fucking bullshit fra den gærne Mary Kay-selgeren. 😅😂

Anonymkode: 46701...db1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da får du skrive tilbake: Hvorfor skriver du at du er konsulenten min? Jeg har ikke inngått noen avtale på dette. Vis meg gjerne dokumentasjon på dette i så fall

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Jobber du selv for Mary Kay? Da skjønner jeg i så fall at du ikke kan videoblogge om andre merker. 

Om du ikke gjør det - fucking bullshit fra den gærne Mary Kay-selgeren. 😅😂

Anonymkode: 46701...db1

Jeg jobber ikke for Mary Kay. Jeg har bare kjøpt en krem av henne en gang. Men hun sier hun er konsulenten min.

AnonymBruker
Skrevet

Da får du skrive tilbake: Hvorfor skriver du at du er konsulenten min? Jeg har ikke inngått noen avtale på dette. Vis meg gjerne dokumentasjon på dette i så fall

Skal gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun er konsulenten din etter kjøp av 1 stykk krem, så har du vel egentlig brutt en usynlig avtale med andre foretak som selger sminke? For regner med at du har kjøpt mer enn en vare hos andre, ergo så er det jo egentlig de andre som er konsulenten din, ikke den der du har kjøpt en krem.

Om vi skal bruke din venninne sin logikk på dette 😛

Anonymkode: f5b3e...9ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om hun er konsulenten din etter kjøp av 1 stykk krem, så har du vel egentlig brutt en usynlig avtale med andre foretak som selger sminke? For regner med at du har kjøpt mer enn en vare hos andre, ergo så er det jo egentlig de andre som er konsulenten din, ikke den der du har kjøpt en krem.

Om vi skal bruke din venninne sin logikk på dette 😛

Anonymkode: f5b3e...9ec

Ja, det er jo faktisk sant 😊😛

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at jeg hadde en konsulent. Hvis du mener du er min konsulent kan du herved anse deg som oppsagt med øyeblikkelig virkning. Eller forresten med tilbakevirkende kraft, tilbake til det øyeblikket du bestemte seg for å inngå en avtale med meg uten å involvere meg i avtaleinngåelsen. 

Anonymkode: 499ed...603

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det faktisk er sånn eller om det bare er tull at hvis man har kjøpt noe av noen som selger Mary Kay så kan man ikke kjøpe sminke osv noen andre steder? Akkurat som det er forbudt å gå på HgM og kjøpe seg en Maskara liksom. Jeg syns det høres rart ut...🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...