Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør vi innføre en høytidsdag for hvite menn? En dag hvor vi takker hvite menn for alt de skaper og har skapt av velstand gjennom historien? 

Vi hadde ikke vært her i dag uten dem. 

Anonymkode: b2977...de8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi noen få enkelt personer gjorde noe stort og tilfeldigvis var hvite så skal vi takke alle menn som er hvite?

Anonymkode: 2fcc4...6fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi får ta på oss grå dresser og gå i tog👌 

Anonymkode: f99f1...d32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hvite menn skaper er ikke så spesielt at folk bryr seg

Anonymkode: fc703...e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo derfor de ikke har en egen dag, daah

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ok tråden var teit, men det du skriver der er enda verre.

Anonymkode: 0cf0c...924

Skrevet

Hva er det du mener hvite menn har gjort som er så mye større en det andre menn har gjort? Det er jo egentlig svarte menn vi bør hedre når det kommer til historie og anti rassisme og fred ta fks Martin Luther king eller Nelson Mandela eller Louis farrakhan eller mohammed ali eller malcom x.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvite menn, de som starter kriger?

Anonymkode: 61a29...4fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Carinio skrev (1 minutt siden):

Hva er det du mener hvite menn har gjort som er så mye større en det andre menn har gjort? Det er jo egentlig svarte menn vi bør hedre når det kommer til historie og anti rassisme og fred ta fks Martin Luther king eller Nelson Mandela eller Louis farrakhan eller mohammed ali eller malcom x.

De fleste vitenskapsmenn fra Europa var hvite menn. Newton og Galileo har påvirket ditt liv mer enn disse mørke du nevner. 

Anonymkode: de146...06c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok tråden var teit, men det du skriver der er enda verre.

Hvorfor er det teit? Jeg er ikke nedlatende mot hvite menn, hvis det var det du tenkte på. Det jeg mener, er at der er menn i alle mulige fasonger og farger, og de alle skaper noe. Skal alle nasjonaliteter ha sin egen dag for hva menn skaper? Hva med kvinner? Skal de også ha sin egen dag? Da kommer de bifile og alle andre sjangere av hva man kan kalle seg selv etter også 😂 så jeg syntes selve tråden er dum 🙈 var derfor jeg svarte slik jeg gjorde

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste vitenskapsmenn fra Europa var hvite menn. Newton og Galileo har påvirket ditt liv mer enn disse mørke du nevner. 

Anonymkode: de146...06c

Nei det vet du ingentingen om og det syns jeg ikke. Hvite menn er ikke spesielle I mine øyne. 

Endret av Carinio
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Carinio skrev (3 minutter siden):

Og så kan du jo plusse på med twin tower og diverse kan du ikke? 🤯

Anonymkode: 50c2c...725

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og så kan du jo plusse på med twin tower og diverse kan du ikke? 🤯

Anonymkode: 50c2c...725

Hva har det med svarte menn og gjøre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sure så lenge jeg får 133% for å jobbe den dagen er det helt greit for meg.

Anonymkode: 69f62...f5e

AnonymBruker
Skrevet

æsj, nå så jeg for meg KKK. Ekkelt og skummelt.

Anonymkode: 3dd56...774

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvite menn, de som starter kriger?

Anonymkode: 61a29...4fa

Ja det er det de er flinke til og spre rassisme mot mørkhude og bruke de som slaver. Stjeler gull og diamanter fra afrika feige tyver er de! Ingenting og hedre for og si det sånn.

Endret av Carinio
AnonymBruker
Skrevet

hvite menn som einstein var kanskje geniale og gjorde bra ting for samfunnet, men hvite menn var også med på å stjele ideer fra konene sine og unnertrykkelsen av kvinner. hadde kvinner hatt samme muligheter som einstein ville ikke tråden her eksistert. an eye for an eye

Anonymkode: 85baa...ec1

• Liker 4
Skrevet

Du er vel klar over at hvite menn har fått til mer ved å hindre andre? Hvis kvinner hadde fått muligheten til å ta samme utdanning og ikke blitt oppdratt til å være verpemaskiner, så hadde du nok sett nok av kvinner som fant opp ting.

For å ikke snakke om alle kvinnene som faktisk fikk ting til, selv om de måtte jobbe ti ganger hardere, bare for at menn skulle ta all æren for deres deltakelse.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvite menn som stjeler oppfinnelser og tar æren. Hva er det å feire?

Anonymkode: 0f8e5...f17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er det teit? Jeg er ikke nedlatende mot hvite menn, hvis det var det du tenkte på. Det jeg mener, er at der er menn i alle mulige fasonger og farger, og de alle skaper noe. Skal alle nasjonaliteter ha sin egen dag for hva menn skaper? Hva med kvinner? Skal de også ha sin egen dag? Da kommer de bifile og alle andre sjangere av hva man kan kalle seg selv etter også 😂 så jeg syntes selve tråden er dum 🙈 var derfor jeg svarte slik jeg gjorde

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skrev folk ikke bryr seg..

80% av alle dupeditter vi bruker hver dag kan spores tilbake til Nikola Tesla

Newton og Galileo skapte dagens verdensbilde og la grunnlaget for moderne vitenskap.

Einstein revolusjonerte vår forståelse for ALT.

Lincoln samlet USA

ellers har vi The Beatles, Elvis, Washington, Stoltenberg osv osv osv

Om du ikke bryr deg om dette er du rett og slett dum. Derfor var det du skrev teit

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...