AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Dere som har gått ned mange kilo (typ 30+?), hva merket dere forandring på i hverdagen? Positivt og negativt? Og hvilken endring/effekt har betydd mest for deg? Opplevde du en endring som overrasket deg? Anonymkode: eb379...556
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Jeg har gått fra 110 til 85 kg, tillater meg å svare selv om jeg er langt fra "der" enda. - Jeg puster bedre enn før - Bedre nattesøvn. Før måtte jeg ta 2-3 tabletter hver kveld for å få sove, nå tar jeg enten én eller ingen - Hvilepulsen har gått fra 80 til 58 - Jeg kan kjøpe klær i vanlige butikker - Kroppen er mer mobil og ryggsmertene er borte - Jeg trenger ikke stresse over å være så stor hele tiden, f.eks på bussen, i karuseller osv. - Menn har begynt å flørte med meg igjen Det beste er likevel at det nå føles gøy å trene, spise sunt og å gå opp på vekta. Det føles ikke lenger som at jeg straffer meg selv når jeg velger bort burgeren med dobbel ost og bacon på restaurant til fordel for en kyllingsalat, det kjennes som om jeg belønner meg selv og kroppen min. Jeg har en mer balansert type energi og jevnere blodsukker. Etterhvert vil jeg begynne å spise alt igjen, men er ikke helt der enda og det går helt fint Anonymkode: 5c70b...819 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå