Gå til innhold

Lang historie kort.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært samboere nå i 1mnd, men vært kjærester et år. Kjæresten har et barn fra tidligere forhold. 

Igår hentet vi bonussønn for sommerferie sammen med oss i 4 uker. Barnemoren skyldte da på mine barn som hun ikke kjenner at de var grunnen for at bonussønn må omvendes gjentagende ganger når han kommer hjem herfra. Sønnen dems har vært under Bup, ppt ++ over flere år og er under utredning. Jeg har møtt alltid møtt hun med respekt fra første stund og tatt ungen imot med åpne armer. Alt har fungert fint og barna leker fint sammen. 

Jeg ble helt knekt, men samtidig så såret av dette og nekter å la dette slippe tak, da det er respektløst og ufint av henne å skylde på mine barn. 

Hvordan ville dere håndtert dette ?

Anonymkode: ff952...c8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

bonussønn må omvendes gjentagende ganger når han kommer hjem herfra.

Hva mente hun med dette? Omvendes? Hva betyr det?

Anonymkode: 89aab...ac1

• Liker 2
Skrevet

Du må bare heve deg over det. Ikke gå i konfrontasjon. Noen vil alltid finne andre å skylde på. Kanskje er det også sårt at barnefar har fått ny stor familie og hun forsøker å gjøre det vanskelig for dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva mente hun med dette? Omvendes? Hva betyr det?

Anonymkode: 89aab...ac1

At han er utagerende, og hun må ta tak i det hver gang han kommer tilbake til henne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han er utagerende, og hun må ta tak i det hver gang han kommer tilbake til henne.

Dette må du bare børste av deg. 

Ingen vits i å bli "knekt" over noe slikt, det er bare noe hun lirer av seg for å bevare ansikt :)

Anonymkode: ce3d5...ab1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...