Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor starter man å lete etter modell jobber? 
dette er noe jeg så gjerne kunne tenke meg å jobbe med. Men vet ikke hvor man starter. Hvordan vet man at man er kvalifisert til slik jobb? 
jeg snakker ikke om undertøys/naken modell. 
men sånn for eksempel for ulike typer klær i klesbutikk. Til nettside/reklame. 

Anonymkode: e3944...8e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Team Models

Du kan jo prøve der, og se hva som skjer.

Anonymkode: 2298d...729

Skrevet

Jeg vurderte det selv da jeg var yngre siden jeg er forbannet/velsignet med et greit utseende. Enten blir du oppdaget eller så må du sende inn bilder eller møte opp hos ulike byråer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meld deg til ulike byråer. Ta evt kontakt med en seriøs fotograf som kan hjelpe deg med portfolio. Viktig 0 vise at du er fotogen. Ikke alle som har et godt utseende fotograferes like godt. 

Anonymkode: 8bc01...9bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er veldig vanskelig aa lykkes som model. Det er ett hardt marked.

Jeg har litt erfaring derfra. Jeg ble " oppdaget" av fotografer/model byraa da jeg var yngre. Baade i Norge og i utlandet ( England og Wales) . Fordi jeg hadde/har ett spesielt utseende. Man maa ha mer enn vaere pen eller sexy. 

Jeg gjorde noen photo shoots, noen catwalks, men valgte aa ikke gaa inn i den bransjen.

Anonymkode: b3fa6...f89

AnonymBruker
Skrevet

Håper du har noe å falle tilbake på når modellkarrieren tar slutt. Naiviteten lenge leve! 

Anonymkode: 99acc...a66

AnonymBruker
Skrevet

Har også vurdert det samme. Har fått høre av mange at jeg kunne vært modell. Er også tynn og ganske høy. Jeg har landet på at jeg vil prioritere utdannelse, da det er sikrere. Studerer makeup/hudpleie. Eventuell modellkarriere får vente til utdannelsen er i boks.

Anonymkode: e729b...15d

Gjest laPistola
Skrevet

Vanskelig og vite om en er kvalifisert, i tillegg til og være pen og slank og høy må du være fotogen, ha « it « faktor, og så må du være den ene av tusen blandt disse som får sjansen. Du bør kontakte et modellbyrå. Du vil sannsynligvis få tilbud om kurs og testfotografering. Dette må du betale selv stort sett. Det er mange som vil tjene penger på deg, så vær forsiktig. Tror elite og team er de mest seriøse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...