Gå til innhold

oppdaget personen bak nicket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne holder til på samme forum som meg. Ikke her :)

Oppdaget, ved slump, at det var hun som var "bak" nicket. Og jeg vet at hun tror at ingen kjenner henne der inne.

har hintet i forumet om at noen fra hennes bydel kanskje bør vurdere å skifte nick,men hun tok ikke hintet.

Vi har dårlig kemi, og jeg er ikke ute etter å nilese henne innlegg. Men umulig å overse det hun skriver da hun ofte svarer på de samme trådene som jeg. Har ikke lyst til å slutte å bruke siden.

Hinte igjen? How?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min svigerinne holder til på samme forum som meg. Ikke her :)

Oppdaget, ved slump, at det var hun som var "bak" nicket. Og jeg vet at hun tror at ingen kjenner henne der inne.

har hintet i forumet om at noen fra hennes bydel kanskje bør vurdere å skifte nick,men hun tok ikke hintet.

Vi har dårlig kemi, og jeg er ikke ute etter å nilese henne innlegg. Men umulig å overse det hun skriver da hun ofte svarer på de samme trådene som jeg. Har ikke lyst til å slutte å bruke siden.

Hinte igjen? How?

Hvorfor skal du absolutt fortelle henne at du har avslørt henne?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enten forteller du det direkte, uten å hinte, eller så lar du vær å fortelle det.

Skrevet

Går det an å senda ei personleg melding til personen?

Men viss ho ikkje skriv noko personleg, då er det vel ikkje noko problem. Men kansje ho gjer det, sidan du reagerer.

Eg er inne på eit forum, og eg veit at viss nokon kjente er inne og les nokre av mine innlegg, så vil dei kjenna meg att. Dette pga svært spesiell familiesituasjon. Men eg er obs på å ikkje skriva noko som eg ikkje kan stå for i "real life".

Skrevet

Så skal hun måtte slutte å bruke siden isteden da eller??

Skrevet

Bare slapp av. Oppfør deg som vanlig. Selv kjenner jeg igjen personene bak en 3-4 personer her på dette forumet, men jeg sier ikke noe til dem om det.

Per.

Skrevet

Jeg kjendt igjen en bekjendt her, og sendte en enkel pm med "her er jeg, hyggelig å treffe deg her". Og så har vi blitt enige om å holde kg-ting her inne og ikke dele med andre felles kjendte.

Syns det er best å si ifra om du vil hun skal vite hvem du er. Ellers kan du bare la være å si noe. Men det hjelper vel ikke at hun skifter nick? Vil du ikke gjenkjenne henne med nytt navn også?

Skrevet

Jeg vet hvem enkelte personer bak nicket er , og det er forsåvidt greit for meg. Jeg pleier å si ifra til de jeg ikke vil skal lese mine innlegg, og jeg håper og tror ;) de respekterer det.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Er det ikke enkel og grei nettskikk å fortelle det om man har avslørt personen bak nicket?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg skjönner ikke? Hva vil du oppnå?

At hun treker seg ut av forumet?.. uten at du blir avslört.. :forvirret:

Skrevet
Jeg pleier å si ifra til de jeg ikke vil skal lese mine innlegg, og jeg håper og tror ;)  de respekterer det.

Du er klar over at hvem som helst i verden kan lese dine innlegg? Hvis det er noe du ikke vil at andre skal lese, så la være å skrive det da.

Gjest (som foretrekker alltid å være gjest nettopp av den grunn)

Skrevet

Skjønner ikke egentlig problemstillingen her?? Hvorfor må du fortelle henne det, eller få henne til å skifte nick?

Skrevet
Jeg vet hvem enkelte personer bak nicket er , og det er forsåvidt greit for meg. Jeg pleier å si ifra til de jeg ikke vil skal lese mine innlegg, og jeg håper og tror ;)  de respekterer det.

????

Halo ja????

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke problemet. Og hva mener du med at du har "avslørt" personen bak nicket? Skriver hun noe spesielt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...