AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Lyser inn i munnen, og ser at jeg har to veldig små svarte flekker på to tenner. Er dette garantert hull, eller kan det være noe annet (de sitter fast på tennene, og er ikke matrester). Når de er synlige for det blotte øyet, vil det da si at de er så store at de må behandles, eller kan man gjøre jobben selv med fluor etc, slik som man kan me de minste hullene? Anonymkode: bd9d4...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Jeg har en svart "rand" nederst på en jeksel. Tannlegen sier at det var et begynnende hull som er stoppet opp, sannsynligvis fordi jeg i en lang periode har pusset ekstra godt der. Dette området er blitt helt hardt og trenger ikke behandles, menførges med. Vet ikke om det gjorde deg klokere, men man kan altså stoppe prosessen dersom den ikke er gått for langt. Anonymkode: 09fd5...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har en svart "rand" nederst på en jeksel. Tannlegen sier at det var et begynnende hull som er stoppet opp, sannsynligvis fordi jeg i en lang periode har pusset ekstra godt der. Dette området er blitt helt hardt og trenger ikke behandles, menførges med. Vet ikke om det gjorde deg klokere, men man kan altså stoppe prosessen dersom den ikke er gått for langt. Anonymkode: 09fd5...482 Tusen takk 👍 Anonymkode: bd9d4...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Sorte flekker kan også være tannsten. Hull/karies er ikke nødvendigvis sort, ofte er det brune/gule flekker Anonymkode: 8dce9...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg har også noen bittesmå svarte prikker, i likhet med innlegget over er det bittesmå begynnende hull hvor prosessen har stoppet flere år siden og ikke vits i å Gjøre noe med enda. Anonymkode: 67eb9...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå