Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Hei Nå er jeg haltepink her... Jeg har kjempevondt bak og "inni" kneet. Trodde først jeg hadde fått meg en strekk, men det kjennes litt "merkelig" ut. Det gjør mest vondt når jeg strekker kneet helt ut, men det er nesten like vondt når leddet er i hvilestilling. Men smerten blir ikke verre når jeg legger vekt på foten. Vridning av kneet gjør ikke spesielt vondt. Det kjennes mere ut som det er et "trykk" inne i kneet. Baksiden av kneet har hovnet opp ganske saftig mye, når jeg klemmer fingertuppen nedi blir det stående igjen en "dump" i vevet som sakte siger ut igjen. Området er blekt, men ømt. Hva i all verden er dette? Er det bare en snål strekk? Har ikke gjort noe spesielt som skulle tilsi en strekk-skade. De gangene jeg har strekt før har jeg kjent det veldig (!) godt når skaden har sjedd. Nå her derimot smertene blitt gradvis verre i løpet av dagen uten at jeg kan si når en evt skade skulle ha oppstått. Hmmm.... begynner å fundere på om jeg burde ha tatt meg en tur på legevakten...
trolly Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Hei Kan det være en cyste? Hadde lignende symptom og det var en vannansamling(cyste) som måtte opereres vekk.
sixx Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Eller det kan hende du har blitt litt "slakkere" i lårmuskelen...sånn at den ikke helt klarer å holde kneskjellet i normal stilling.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 Det kan vere en bakers cyste, det har jeg. Vann som har blitt presset bak i kne hasen ogh lager en cyste der. Det kjennes ut som noe som trykker bak i der, og av og til føles det ut som om jeg ahr kramper hele tiden. Synst du skal ta en tur til legen, og eventuelt be om en MR.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #5 Skrevet 16. september 2005 Vel , i går var jeg trøtt og det var vondt, så jeg krabbet i seng med et håp om at det ble bedre i dag. Kan vel si at den planen ikke fungerte særlig godt....... Så i dag bærer det avgårde til legen. Takk for tips, skal få dette sjekket grundig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå