AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Jeg dater for tiden en mann. Har vært på tre dater til nå, og klarer ikke bestemme meg for hva jeg egentlig vil. For det første, vi snakker veldig godt sammen. Kan snakke i mange timer. Snakker åpent om følelser og ler sammen. Det er alikevel noen ting som trekker ned: 1. Han har ikke spandert noe på meg ute, men han åpner alltid dører og er generelt snill. Jeg hadde nok ikke latt han spandere uansett, men det hadde jo vært fint om han spurte om jeg ville ha noe.. 2. Vi har fortsatt ikke gjort noe fysisk, og jeg kjenner enda ikke at jeg har lyst til å gjøre noe fysisk med han, selv om vi har veldig god kjemi Jeg tror jeg bare vil være venn med han.. Men kanskje det fysiske kan komme med tiden? Hvilken erfaring har dere med dating uten fysisk kontakt? Anonymkode: 39aa7...458
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Skjønner. Ville nok tenkt litt det samme. Men det blir dyrt for menn å date, om han alltid skal spandere. Du kan jo betale for dere neste gang og se om han gjengjelder det på et tidspunkt. Noen menn er forsiktige om de liker dama godt. De kan være redd for å gjøre noe feil. Også har de Me Too pustende i nakken. Det store spørsmålet er jo - er du interessert i han Anonymkode: 836c2...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå