AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Har hørt fiber gir oppblåsthet i magen, noe jeg vil unngå da jeg sliter med oppblåst mage. Hvilke knekkebrød er bra da? Anonymkode: 803f1...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Dytt Anonymkode: 803f1...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 16. juli 2021 #3 Del Skrevet 16. juli 2021 Et tips kan være å gå i butikken, snu alle knekkebrødpakkene og se hvilken som har minst fiber 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 17. juli 2021 #4 Del Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 20.53): Har hørt fiber gir oppblåsthet i magen, noe jeg vil unngå da jeg sliter med oppblåst mage. Hvilke knekkebrød er bra da? Anonymkode: 803f1...26b Dersom du begynner å spise mye mer fiber enn du er vandt til, kan du oppleve oppblåsthet mens kroppen venner seg til det. Men da er det ikke snakk om fiber fra et par knekkebrød. Det er snakk om større mengder, og ofte fra kilder som diverse grønnsaker som kan gjøre en oppblåst. Lyse knekkebrød,er de med minst fiber, og også med lavere innhold av mikronæringsstoffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå