AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Hei Gutten min som er 2.5 år gammel starter bhg til høsten. Hvilken bhg sekk anbefaler du?? Anonymkode: e5b2b...f0e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Har ikke ett konkret merke, men vil anbefale noe med brede skulderstropper, og brystreim. Jobber i bhg og ser veldig klart at dette er de to kriteriene som gjør at sekken blir noe positivt for barna og ikke noe som bare sklir av skuldrene eller blir vondt å ha på ryggen. Anonymkode: 2ef0e...88f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Det spørs om de bruker egne sekker på tur eller om det bare er til/fra. Da er det egentlig ikke så nøye, og i noen av barnehagene i min kommune (både der jeg jobber og der barnet mitt går) så bruker de sånne grønne handlenett fra Kiwi (sponset av Kiwi) som alle barna bruker til å frakte skiftetøy etc til og fra barnehagen, ingen bruker sekk 😊 de eldste har tursekker de har fått av banken som de bruker på tur. Anonymkode: 63c27...d8e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 https://beckmann.no/barnehage/urban-mini-10-liter-barnehagesekk-yellow/ Denne er min fornøyd med. Anonymkode: 0f9d3...043
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Brede skulderstropper og brystreim som en over sier! I tillegg vil jeg på det sterkeste anbefale og velge sekk uten snorer! Bergans feks har snor for å lukke sekken, mens Beckmann har modell med glidelås. Veldig mange barn i barnehagen jeg jobber i har sekk med snorer, og har opplevd at ett barn satt fast med snor rundt halsen! (Gikk bra, men kun fordi vi oppdaget det raskt!) Anonymkode: e5a08...207 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå