Gjest Mann 30 Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Nå er det endlig bevist. Norske damer elsker heller med en mørkhudet utlening en en norsk mann. Bare les gårsdagens VG. Jeg har flere kammerater som er i fra X Jugoslavia de liger med gifte Norske kvinnfolk som bare det. Norske kvinner gå og skam dere. ÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSJJJJJJJ
vixen Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Ikke mer generalisering nå 'a? Please.... -viXen-
aline Skrevet 15. september 2005 #4 Skrevet 15. september 2005 er x-jugoslavere typisk mørkhudede? :klø: bortsett fra det, har ikke sex med nordmenn lenger jeg heller, så klart vi alle helst velger ikke-nordmenn.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Jeg har kost meg med maaaaange menn av utenlandsk opprinnelse. Et sted mellom 30-40 ulike nasjonaliteter. (jo, en viss oversikt har man jo.) Kjekt det. Men tror du ikke jeg endte opp med en fra samme by da. Han ble jo nesten litt eksotisk. Lys og lekker! Smelt
AUF Skrevet 15. september 2005 #6 Skrevet 15. september 2005 Hm, det gjelder ikke meg hvertfall. Jeg liker best nordmenn, men egentlig er det ikke det som teller
Gjest Gitte Skrevet 15. september 2005 #7 Skrevet 15. september 2005 Jeg kunne aldri tenkt meg en mørkhudet mann. aldri har ikke skjedd hittil, og så langt jeg kan unngå det, kommer det ikke til å skje heller
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Jadda. Nordmørsdamer foretrekker sunnmøringer, nordfjordsdamer foretrekker sogninger...
vixen Skrevet 15. september 2005 #9 Skrevet 15. september 2005 Jeg har aldri blitt betatt av sydlige-gutter som du så fint kaller det, bortsett fra et par Australiere... om de er sydlige nok?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #10 Skrevet 15. september 2005 Nå er det endlig bevist. Norske damer elsker heller med en mørkhudet utlening en en norsk mann. Bare les gårsdagens VG. Jeg har flere kammerater som er i fra X Jugoslavia de liger med gifte Norske kvinnfolk som bare det. Norske kvinner gå og skam dere. ÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSJJJJJJJ ← Ja, men du vil vel at kammmmmeratene dine skal få seg noe, vel? trodde gutta klappet hverandre på ryggen hver gang en av de får napp... Lese bibelen, ikke være misunnelig på din neste, eller noe i den dur.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #11 Skrevet 15. september 2005 Ja, men du vil vel at kammmmmeratene dine skal få seg noe, vel? trodde gutta klappet hverandre på ryggen hver gang en av de får napp... Lese bibelen, ikke være misunnelig på din neste, eller noe i den dur. ← Joda, skal innrømme at jeg er missunlig, men grunnen at jeg tar dette opp her er ikke missunelse og jeg trur heller ikke at jeg får meg no mer ved og skrive her. Jeg bare er flau på mine landsmenn og kvinners veine. De fleste damen som håper i senga med mine utenlandske kammerater er gifte, det skremmer meg, dette her er ikke basert på observasjoner over kort tid, men faktisk i ti år har jeg vanket i sammen med mine jugoslaviske venner. Det som er også er så trist i mine øyner er at de betegner den Norske kvinnen som horer, noe som gjør meg vondt. Men jeg kan ikke protestere i mot dem når de forteller meg opplevelsene sine og jeg ser det skjer i virkligheten. Jeg håper bare for Guds skyld at når jeg treffer min store kjærlighet, dette ikke skjer meg. Det jeg vil med dette innlegget er bare og prøve og forstå hvorfor det er sån???? er det noen som kan svare meg på det???
Gjest Bellatrix Skrevet 15. september 2005 #12 Skrevet 15. september 2005 Det jeg vil med dette innlegget er bare og prøve og forstå hvorfor det er sån???? er det noen som kan svare meg på det??? ← Du kan jo gjette hvorfor du ikke får ordentlige svar? Kanskje fordi vi ikke er enige i at det er sånn? Det er i hvert fall ikke sånn blant mine venninner.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #13 Skrevet 15. september 2005 Norske jenter er ikke fornøyd med mannen de selv har formet igjennom den såkalte likestillingen (ja, jeg sier den såkalte fordi likestillingen i dag er likestilling for kvinner, ikke for menn). Den Norske mannen er i dag en forvirret rolleløs pusling som gjør alt som kvinnen sier slik at hun ikke skal bli sur. Det er slik den norske kvinnen ville ha mannen, og de fikk det også, til slutt. Men som vanlig ble det ikke slik kvinnen hadde tenkt seg og hun ble derfor.... ja, du gjettet det: SUR! Disse puslete mannfolkene som produseres i Norge i dag er greie å ha med å gjøre, men de er jo ikke akkurat turn-on. Mannfolkene i utlandet, gjerne i sydligere strøk er mye mer mann enn en nordmann og norske kvinner har derfor mye mer lyst på å ha sex med en sjåvinistisk mannsgris enn en snill og medgjørlig norsk mann. Så vi kan jo egentlig konkludere med at kvinnen fortsetter sin søken, men siden hun ikke egentlig vet hva hun vil ha, vil hun aldri bli fornøyd og derfor gå rundt og være konstant sur.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #14 Skrevet 15. september 2005 Du kan jo gjette hvorfor du ikke får ordentlige svar? Kanskje fordi vi ikke er enige i at det er sånn? Det er i hvert fall ikke sånn blant mine venninner. ← Da får jeg vel bare våkne opp i fra denne drømmen jeg er i da. Er det noen som kan komme og klype meg i armen kanskje?
vixen Skrevet 15. september 2005 #15 Skrevet 15. september 2005 Visste det ville komme et slikt innlegg. Bra mannfolka vet (regner med det var en mann som hadde innlegget over her). Som Figther sier; kan ikke identifisere meg med den type kvinner, så har ikke noe godt svar til deg...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #16 Skrevet 15. september 2005 Visste det ville komme et slikt innlegg. Bra mannfolka vet (regner med det var en mann som hadde innlegget over her). Som Figther sier; kan ikke identifisere meg med den type kvinner, så har ikke noe godt svar til deg... ← Nei men kan du ikke innrømme at det skjer da Jente. Eller har du aldri hørt eller sett det som blir diskutert her?
Gjest Bellatrix Skrevet 15. september 2005 #17 Skrevet 15. september 2005 Nope. Ikke at sydligere menn er mer populære enn norske.
vixen Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 Nope. Ikke at sydligere menn er mer populære enn norske. ← Ikke meg bekjent heller, som sagt. Men svenske kanskje...
Gjest Bellatrix Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 Ikke meg bekjent heller, som sagt. Men svenske kanskje... ← Nei, her er det nordlendiger som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå