Gå til innhold

Son, Drøbak eller Nesodden i nærheten av tangen( ikke Fagerstrand)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket område foretrekker du? Og hva er mest praktisk hvis man ønsker å reise til Oslo noen dager hver uke og ha muligheten til å  reise med kollektivt hjem sent på kvelden? 

Hvordan er miljøet de ulike stedene?

Anonymkode: 78f4e...d25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drøbak

Anonymkode: c5bef...388

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Drøbak

Utdyp.

Skrevet

Nesodden. Båten bruker bare 20 min til byen, bor du ved Tangen, tar bussen 4-5 min til båten. 
Det er veldig variert befolkning der, hvor ryktet vil ha det til at det er mest alternative, kunstnere og Steiner-folk. Det er det ikke. En finner alle slags folk der ute, det er et bredt spekter. Nærheten til Oslo gjør området attraktivt for veldig mange

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Utdyp.

Hverken son eller drøbak er i nærheten av tangen. Drøbak har et godt busstilbud. 

Ser en skriver tangen, og ja det er jo best,  men trodde ikke det var et alternativ. 

AnonymBruker
Skrevet

Siste båt Aker brygge - Nesoddtangen er vel 00:33. Sent nok for meg.

Anonymkode: 88b2f...83b

AnonymBruker
Skrevet

Drøbak, bor her selv. Det er flotte badeplasser, koselig sentrum, godt utvalg av matbutikker, bra for barn og vokse opp. Det går flere busser i timen retning Ås og Ski, det går busser nesten hele døgnet til Oslo, båede ekspress og vanlig som går via Vinterbro og Tusenfryd når det er åpent. Ekspress bruker ca 35 min inn til Bjørvika så Oslo Bussterminal

Anonymkode: ae35f...28f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Siste båt Aker brygge - Nesoddtangen er vel 00:33. Sent nok for meg.

Anonymkode: 88b2f...83b

Det er vel på ukedagene. Fredag og lørdag går den til halv tre (mulig det er halv fire?), da med dobbelt takst, men bra uansett 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...