Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei skjønner ikke greia.. Jenta jeg åpenbart liker som vet jeg liker hun sendte meg bilde av en annen gutt uten annet innhold. Er dette liksom meningen at jeg skal bli sjalu? Skjønner egt ikke sånt. Føler nesten det er åpenbart at hun liker meg om hun bevisst «prøver» å gjøre meg sjalu eller få en reaksjon? Svarte selvfølgelig bare : hyggelig. Men er dette en vanlig greie? 

Anonymkode: 3f850...8aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør hun rett ut, hun vil ikke forvente det og hun vil nok bli litt flau. Hvis ikke, så hadde ikke dette vært noen jeg ville ha. Hva blir det neste? Når dere krangler litt drar hun til en gutte venn og sender masse bilder?

Anonymkode: 50f38...47e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror at hun prøver å vise deg hvor "attraktiv hun er " for andre gutter slik at du forstår at hun har maaange å velge mellom.. Men det er et rødt flagg kjære deg...

Anonymkode: 051f5...037

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare en ting å gjøre, det er å ikke reagere negativt på det. Ignorer eller skriv en positiv kommentar. 
Hun prøver å gjøre deg sjalu, ikke la hun få  oppnå den følelsen. Det er den største "straffen" for henne.
Tror ikke du har noe å frykte, da hadde hun nok ikke sendt deg bildet. Hun er derimot usikker på seg selv og har behov for å vise sin "verdi". 
Igjen - ignorer slike bilder

Anonymkode: 4ce85...4d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 19.58):

Okei skjønner ikke greia.. Jenta jeg åpenbart liker som vet jeg liker hun sendte meg bilde av en annen gutt uten annet innhold. Er dette liksom meningen at jeg skal bli sjalu? Skjønner egt ikke sånt. Føler nesten det er åpenbart at hun liker meg om hun bevisst «prøver» å gjøre meg sjalu eller få en reaksjon? Svarte selvfølgelig bare : hyggelig. Men er dette en vanlig greie? 

Anonymkode: 3f850...8aa

I så fall er det veldig dårlig gjort av henne. Å gå inn for å gjøre en date (?) sjalu er et rødt flagg for meg, spesielt når hun vet at du liker henne. Vet du om hun liker deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...