Gå til innhold

Eksen(typen) utpresser meg, jeg kan ikke gå fra han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sittet med en konstant uggen og ødeleggende følelse. Han har noe på meg jeg ikke kan gå til politiet med. Han truer meg og bryr seg ikke om han drar seg selv ned i støyten også. 

Jeg får ikke forlate han, men heller leve i et psykisk mishandlende forhold. Som holder på å ty seg til vold snart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer😭

Anonymkode: c1bb4...c44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sittet med en konstant uggen og ødeleggende følelse. Han har noe på meg jeg ikke kan gå til politiet med. Han truer meg og bryr seg ikke om han drar seg selv ned i støyten også. 

Jeg får ikke forlate han, men heller leve i et psykisk mishandlende forhold. Som holder på å ty seg til vold snart. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer😭

Hva er det han har på deg som gjør at du ikke kan forlate både han og forholdet?

(En smule anelser om at dette er en trolling tråd. Lukter litt sånn hvertfall)

Anonymkode: 464d5...38a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Politiet er langt lettere å hanskes med enn en ustabil 'mann'. Dessuten, dersom det er snakk om noe kriminelt du har gjort, så er henleggelesprosenten utrolig stor. Du trenger kun å ikke innrømme skyld, men stille deg uforstående (og ikke husker) til det kriminelle.

Anonymkode: 6a384...bad

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Politiet er langt lettere å hanskes med enn en ustabil 'mann'. Dessuten, dersom det er snakk om noe kriminelt du har gjort, så er henleggelesprosenten utrolig stor. Du trenger kun å ikke innrømme skyld, men stille deg uforstående (og ikke husker) til det kriminelle.

Anonymkode: 6a384...bad

Ja det er snakl om noe kriminelt som nasking fra butikkene av klær til verdi av kanskke 600 sammenlagt.  Og han bryr seg ikke om han selv går ned med støyten. Sier at jeg får fengsels straff osv. Er utrolig redd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er snakl om noe kriminelt som nasking fra butikkene av klær til verdi av kanskke 600 sammenlagt.  Og han bryr seg ikke om han selv går ned med støyten. Sier at jeg får fengsels straff osv. Er utrolig redd. 

Så la han melde deg å du tar ting som det kommer. Om du blir så blir familien din til få en gravstein og gå til, og det vil jeg nå tro at du ikke vil skal bli slutten. Du forsatt så mye å utbredte i livet ditt som du ikke har fått gjort enda. Han skal eller burde ikke var grunnen til at du ikke kan leve ditt eget liv. 

Anonymkode: 464d5...38a

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med krisesenteret. De kan rådgi deg i denne saken.

Anonymkode: a2b65...552

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La han bare gå til politiet med det. Ingen havner i fengsel for nasking. Ikke la han ødelegge deg. Dra din veg og ikke bry deg om truslene han kommer med

Anonymkode: 87577...233

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk mishandling, vold, og trussel om vold kan derimot gi fengsel. Så er det noen som burde være redd for fengsel så er det samboeren din.

Anonymkode: 5faf7...87f

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Man blir ikke i et voldelig forhold for 600 kr. Dessuten så er det slik at personer som faktisk er i et voldelig forhold ikke hadde turt og legge ut innlegg her. Derfor kjære du, kom deg ut og nyt solen 😄 tolling er for barn. 

Anonymkode: 38078...93d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man blir ikke i et voldelig forhold for 600 kr. Dessuten så er det slik at personer som faktisk er i et voldelig forhold ikke hadde turt og legge ut innlegg her. Derfor kjære du, kom deg ut og nyt solen 😄 tolling er for barn. 

Anonymkode: 38078...93d

Hæ? Det er da flere innlegg her på KG om voldelige forhold! 

Anonymkode: 2a309...446

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tror neppe han kan melde deg for nasking. Han er ikke eier, å tar deg ikke på fersken. Politiet forholder seg ikke til det engang, så søk den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: c4513...c03

• Liker 17
Skrevet

Har han beviser på at du har stjålet? Det holder nemlig ikke at han sier du gjorde det.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Har han bevis? Altså, noe annet enn ord for ord? 

Nasking er ingenting!!! Kom deg vekk! 

Anonymkode: 9c984...cbe

• Liker 7
Skrevet

Hvor gammel er du? Dette er jo fillesak.

Bryt med han NÅ!

Dersom det finnes bevis, kom han i forkjøpet og gå tilbake til butikken og legg deg flat. Finnes det ikke bevis, la det bli ord mot ord. 

• Liker 17
Skrevet

Altså.. Folk anmelder voldtekter med både dna-bevis og ved å fremlegge bilde, navn og nummer og allikevel blir saken henlagt før du får snudd deg i døra.. 

Det verste som kan skje er at du blir banna fra å handle i de aktuelle butikkene og en bot elns. Fengsel for å naske klær? Nei.

• Liker 19
Skrevet

Tull. Du må selvsagt gå fra ham. Hva han gjør med den informasjonen er utenfor sin kontroll uansett.

Det finnes tusenvis av kvinner her inne som er hjelpesløse med udugelige menn, virker det som. Kanskje dere kan lage et eget forum.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og uvitende. Tror du man får fengsel av å stjele for 600kr? Nei, det gjør du ikke med mindre du er syv. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stjal en Levis 501 bukse en gang på 90 tallet, før det kom kamera i butikken og alarmer på klærne. Tror den kosta rundt 700 kr. Jeg ble ikke ferska av noen, men jeg fikk så dårlig samvittighet. 2-3 uker senere hadde jeg bursdag og fikk penger. Jeg gikk tilbake til butikken, fortalte kassadama hva jeg gjorde og hvor mye jeg angret på det og ville betale for buksa. Etter å ha snakket med meg om at det jeg gjorde var feil, at jeg aldri måtte gjøre det igjen og at det var bra jeg hadde lært så lot hun meg betale og saken var ute av verden. Kanskje du kan prøve å gjøre det samme.

Anonymkode: 7a9da...79c

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...