AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Hver dag? Annenhver dag? Før eggløsning ? På selve eggløsningsdagen? Etter Eggløsningsdagen? Anonymkode: 0fbdc...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Annenhver dag ca 🤷♀️ Anonymkode: bbd4d...f91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Del Skrevet 14. juli 2021 Det er ønskelig med annen hver dag, det er greit for meg. Anonymkode: 253dc...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 14. juli 2021 #4 Del Skrevet 14. juli 2021 Denne mnd prøver vi hver dag 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juli 2021 #5 Del Skrevet 14. juli 2021 Har ofte blitt overivrig rundt EL og hatt myye sex (hver dag, noen ganger flere ganger pr. dag). Men de gangene har det aldri blitt klaff. Jeg har derimot blitt gravid to ganger på sex 3 av 5 fertile dager, og èn gang på 2 av de 5 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Del Skrevet 14. juli 2021 Vi bare har sex ca annenhver dag fra jeg er ferdig med mens til IKM 😛 Så om kroppen min skulle begynne å tulle - noe den gjør av og til - og EL plutselig skulle kommet for tidlig eller for sent, så treffer vi den uansett på denne måten. Fungerte begge gangene ✌🏼😁 Anonymkode: f26fa...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 14. juli 2021 #7 Del Skrevet 14. juli 2021 Ble 2 graviditeter på 2 forsøk. Var ikke timet på noen måte med EL etc. Første graviditeten kom som Følge av første samleie på ca 6 mnd. Graviditet nr 2 kom som et resultat av første samleie på 9-10 mnd. Så altså, 2 skudd 2 blink. Vet ikke helt om jeg har tro på noe timing 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 Amatariel skrev (11 timer siden): Har ofte blitt overivrig rundt EL og hatt myye sex (hver dag, noen ganger flere ganger pr. dag). Men de gangene har det aldri blitt klaff. Jeg har derimot blitt gravid to ganger på sex 3 av 5 fertile dager, og èn gang på 2 av de 5 dagene. Hvilke dager var det da, jeg mener, var det typ to dager før EL, eller dagen før? Litt vanskelig å vite når man skal time det før positiv EL-test, syns jeg.. Anonymkode: fe815...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. juli 2021 #9 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvilke dager var det da, jeg mener, var det typ to dager før EL, eller dagen før? Litt vanskelig å vite når man skal time det før positiv EL-test, syns jeg.. Anonymkode: fe815...593 Når man får positiv test er det bare å kjøre på, for soldatene liker å ligge klar litt før - og det er nettopp det en EL-test indikerer - at det er like før EL. Nå sist jeg ble gravid hadde vi sex selve EL-dagen, dagen før EL og tre dager før EL. Gangen før der hadde vi sex selve EL-dagen, dagen før EL og to dager før EL. Gangen før der reiste mannen bort og vi fikk ikke hatt sex på selve EL-dagen. Da ble det kun to og tre dager før EL, men det holdt det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Del Skrevet 15. juli 2021 Dagen før eller eggløsningsdagen skal jo være safe... Men selv er jeg så kåt i den perioden så kan bli kn*lla flere dager om gangen. Anonymkode: 813c3...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #11 Del Skrevet 15. juli 2021 Vi pleier å ha sex ca annenhver dag uansett, noen ganger oftere feks i helger. Har blitt gravid tre ganger på litt over ett år, men mistet. Prøver nå igjen, selv om jeg ikke har fått tilbake eggløsning. Bedre med sex en gang for mye enn en for lite. Anonymkode: d9730...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå