AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Har vært i et forhold med en mann over flere år som ikke har vært bra i det hele tatt. Jeg er kronisk syk, og møtte denne mannen når jeg var veldig langt nede generelt i livet. Nå innser jeg at dette ikke fungerer lenger, livskvaliteten min blir enda lavere med å være samboer med han og jeg vet jeg kommer til å få det bedre alene og at vi selvfølgelig har barna 50/50. Men hva skjer med 50/50 ordningen når den ene forelderen jobber skift? Går det fortsatt ann å ha 50/50 ordning på papiret men at den andre forelderen har barnet mer når den andre forelderen jobber mye 12 timere osv? Også at forelderen som jobber skift kan ha barna så mye den vil i langfrien f. eks? Ønsker ikke å ha barnebidrag eller noe selvom, jeg vil bare bort og ha et rolig liv uten drama. Anonymkode: c2f2f...db5
Mt3 Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Klart dere kan ha 50/50 ordning, selv om dere ikke har barna annenhver uke men heller deler samvær etter hvordan det kan passe med jobb/fri. 4
Skyblue7 Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 50/50 trenger ikke bety annenhver uke. Det kan tilpasses hans skiftplan feks! 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Man kan ha 50/50, men organisere det annerledes enn at barna er annen hver uke. Anonymkode: 336e0...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå