AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Det er jaggu meg håp for alle. Hadde ikke klart å gått med så mye sminke på huden Anonymkode: 6f53c...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Trist å se noen fjerne alt særpreg fra utseendet til folk bare fordi de ikke ser ut slik samfunnet forventer. Hjelp gjerne folk med å jevne ut eller dekke over ekte problemer (hudsykdommer etc), men man behøver jo ikke fjerne hele de. Anonymkode: 3a85c...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Så utrolig dyktig👏 Anonymkode: d1848...de6
Djungelvrål Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Trist å se noen fjerne alt særpreg fra utseendet til folk bare fordi de ikke ser ut slik samfunnet forventer. Hjelp gjerne folk med å jevne ut eller dekke over ekte problemer (hudsykdommer etc), men man behøver jo ikke fjerne hele de. Anonymkode: 3a85c...3d6 Her er en video til. Mener du brannskader også er særpreg? 2
Djungelvrål Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så utrolig dyktig👏 Anonymkode: d1848...de6 Ja, en fantastisk kunstner!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 ‘You’re beautiful’ skrives det der på slutten. Men det gjelder visst kun om de alle ser like ut. Nei, jeg liker ikke den type sminke. De var faktisk penere uten all det sparklet i ansiktet. Anonymkode: ed17c...5e4 1
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 19.53): ‘You’re beautiful’ skrives det der på slutten. Men det gjelder visst kun om de alle ser like ut. Nei, jeg liker ikke den type sminke. De var faktisk penere uten all det sparklet i ansiktet. Anonymkode: ed17c...5e4 Det er glam-sminke. Ikke sminke det er meningen de skal bruke til hverdags. 2
Anje Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Hvorfor skal kvinner «øke seg pene», ts? Hvorfor synes du det er ok at vi lærer mennesker som ikke skal leve av sitt utseende at utseende, ikke hjerne, er viktig? Jeg synes ikke det er ålreit. Konsekvensen av det er at jeg aldri roser noen for noe så ubetydelig og forgjengelig som «utseende». Jeg roser folk og oppmuntrer folk (og folk inkluderer kvinner) som bruker hjerne eller kropp til noe nyttig eller positivt eller kreativt. Som får til ting. Som beveger verden fremover. Sminke er, for all del, kreativt. Som et kunstnerisk utrykk. Brukt i filmer eller som rekreasjon. Som «utseende» er sminke utelukkende negativt. Fordi utseende er negativt. 2
Gjest TheCatLady Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 (endret) Det synges 'you are beautiful', men budskapet er jo at de ikke er det uten all den sminken. Det er ikke bare litt sminke, men contouring og generelt tung sminke. Ja, hun(?) er flink til å sminke og forvandle folk, men at hun må forandre alt ved dem for å få dem til å føle seg vakre igjen blir i mine øyne feil. Endret 16. juli 2021 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 Anje skrev (22 minutter siden): Hvorfor skal kvinner «øke seg pene», ts? Hvorfor synes du det er ok at vi lærer mennesker som ikke skal leve av sitt utseende at utseende, ikke hjerne, er viktig? Jeg synes ikke det er ålreit. Konsekvensen av det er at jeg aldri roser noen for noe så ubetydelig og forgjengelig som «utseende». Jeg roser folk og oppmuntrer folk (og folk inkluderer kvinner) som bruker hjerne eller kropp til noe nyttig eller positivt eller kreativt. Som får til ting. Som beveger verden fremover. Sminke er, for all del, kreativt. Som et kunstnerisk utrykk. Brukt i filmer eller som rekreasjon. Som «utseende» er sminke utelukkende negativt. Fordi utseende er negativt. Likevel, ALLE mennesker liker å føle seg fine. Sånn er det bare. Også de som tilsynelatende ikke bryr seg/ ikke gidder å styre med det. Har ikke sett videoen, altså. Anonymkode: d3580...ad3 1
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2021 Anje skrev (1 time siden): Hvorfor skal kvinner «øke seg pene», ts? Hvorfor synes du det er ok at vi lærer mennesker som ikke skal leve av sitt utseende at utseende, ikke hjerne, er viktig? Jeg synes ikke det er ålreit. Konsekvensen av det er at jeg aldri roser noen for noe så ubetydelig og forgjengelig som «utseende». Jeg roser folk og oppmuntrer folk (og folk inkluderer kvinner) som bruker hjerne eller kropp til noe nyttig eller positivt eller kreativt. Som får til ting. Som beveger verden fremover. Sminke er, for all del, kreativt. Som et kunstnerisk utrykk. Brukt i filmer eller som rekreasjon. Som «utseende» er sminke utelukkende negativt. Fordi utseende er negativt. Fordi det får de fleste kvinner til å føle seg vel. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 TheCatLady skrev (50 minutter siden): Det synges 'you are beautiful', men budskapet er jo at de ikke er det uten all den sminken. Det er ikke bare litt sminke, men contouring og generelt tung sminke. Ja, hun(?) er flink til å sminke og forvandle folk, men at hun må forandre alt ved dem for å få dem til å føle seg vakre igjen blir i mine øyne feil. Hehe ja samme stussa jeg på.. «you are beautiful just the way you are» synges igjen og igjen mens de sminkes til det ugjenkjennelige😜 Anonymkode: 149e4...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå