AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Jeg synes det ser så koselig ut, men man må kanskje søke lov om lov for å bygge en? Setter gjerne pris på tilbakemeldinger. Det gjelder en litt usjenert hage tilhørende en enebolig. Anonymkode: ef2af...3e1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Tørr jord kan begynne og brenne under bakken, så du/dere bør i det minste sjekke ut hvordan en ordentlig slik ildgrop skal konstrueres. Ellers kan dere gå farlige tider i møte, med ulmebrann under bakken som kryper bort til omkringliggende hus og vegetasjon f.eks. Det er ikke noe forbud mot sånne, så vidt jeg kjenner til. Bare husk at brenning av ting på bål kan sjenere allergiske naboer og folk med astma. Anonymkode: bfd4e...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tørr jord kan begynne og brenne under bakken, så du/dere bør i det minste sjekke ut hvordan en ordentlig slik ildgrop skal konstrueres. Ellers kan dere gå farlige tider i møte, med ulmebrann under bakken som kryper bort til omkringliggende hus og vegetasjon f.eks. Det er ikke noe forbud mot sånne, så vidt jeg kjenner til. Bare husk at brenning av ting på bål kan sjenere allergiske naboer og folk med astma. Anonymkode: bfd4e...5bc Takk for svar. Det var gode poeng! Anonymkode: ef2af...3e1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Bålpanne er mye tryggere Anonymkode: 5e187...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå