Gå til innhold

Liker ikke å bade...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler jeg er den eneste i verden som ikke liker å bade. Er vi flere?🙋🏼‍♀️ Jeg er en skikkelig landkrabbe! Slitsomt om sommeren, føler det er badepress. «Alle» skal bade, og vi som ikke gjør det blir sett rart på. 

Anonymkode: a7899...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bader i utlandet men sjelden i Norge, må helst ha over 23 gr og da er det sjelden aktuelt.  Men jeg vasser litt og skyller over meg med vann. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader gjerne i utlandet. Men i Norge? Da er det omtrent sånn: 

Folk: - Kom an, hopp uti!

Meg: -Nei, jeg har ikke lyst. Vannet er kaldt.

Folk: - (hopper uti) Nei, da det er ikke kaldt i det hele tatt, det er kjempevarmt, faktisk! Hopp uti!

Meg: - Sukk... Ok (Hopper uti og det er GRISEkaldt) - ÅÅåååååh, så deilig, ja... Not. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det der er litt samme greia med alt som er, mange forventer at alle andre setter pris på å gjøre det samme som dem. Hvorfor kan man ikke lære seg at man er forskjellige, og at man kan ha det gøy sammen selv om ikke alle gjør det samme. For selv om man ikke liker å bade, så kan det godt være man har vel så lyst å være med, og heller sitte på land, sole seg, lese en bok, spise jordbær, og andre ting som hører sommeren til. Man er vel ikke kjip fordi man ikke er med en liten tur ut i vannet? Jeg blir helt oppgitt av sånt selv.

Og det same med andre ting som jeg irriterer meg over....

Prøv å reise på fest - Uten å drikke alkohol.... Akkurat det samme, hvorfor kan ikke folk godta at noen er der uten å drikke? Det er mange grunner til at man velger å ikke gjøre det, og man må ikke være gravid som eneste godkjente grunn. For meg er det ofte fordi det er langt hjem, og jeg er avhengig av å kjøre bil i mange tilfeller for å komme meg hjem. Jeg tar ikke Taxi 6-7 mil, koster fort et par tusenlapper, for at noen andre skal ha glede av at jeg tar noen glass vin.

Båtlivet- de som har båt forventer at alle andre synes det er like stas å være med ut med båten som de selv. Jeg for min del hater det! Jeg er oppvokst med båt og ser ingen glede i å være fanget i en båt og ikke komme inn til land igjen før alle andre ønsker det samme. Så når mine venner foreslår som om det skulle være guds gave - Kom, så drar vi ut med båten min.... når jeg sier at jeg faktisk er lei båtlivet og heller ligger ved vannet, på land, så er jeg bare dødsteit.

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker det heller ikke :) Lar meg ikke mase på heller, jeg sier bare nei takk, kos dere der så har jeg det fint her.

Lar du deg overtale så fortsetter de jo bare å mase.

Anonymkode: 6350e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bader aldri i Norge, bader i utlandet når det er så varmt at jeg "må" for å kjøle meg ned. Men liker ikke å bade i det hele tatt.

Anonymkode: f4437...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 10.56):

Bader aldri i Norge, bader i utlandet når det er så varmt at jeg "må" for å kjøle meg ned. Men liker ikke å bade i det hele tatt.

Anonymkode: f4437...d2b

Akkurat sånn har eg det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Bader hele året. Ingenting slår et deilig bad. Når vannet er kaldt er det bare enda deiligere etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bader kun i vannet i utlandet når det nærmer seg 30 grader i vannet. I Norge bader jeg kun i oppvarma basseng, typen for rehabilitering. Sanitetsbad som er oppvarmet til 32 grader.

Det gjør fysisk vondt å badet i vanlig basseng. 

Anonymkode: 1ae62...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...