Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det høyeste beløpet du har hatt der?

Anonymkode: 25e9b...42c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0,-

Anonymkode: 7e01c...0ef

• Liker 1
Skrevet

Det er mange år siden nå, men på et tidspunkt hadde jeg 10 000 omtrent i utestående saldo hos Klarna. Det var mye klesshopping bl.a. på den tiden.

Har aldri hatt lignende summer som det siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

17000. Alt nedbetalt nå heldigvis.

Anonymkode: e3f59...16f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1500. Får angst hvis jeg har gjeld for opp mot 2000. En av mine største frykter er å få mere gjeld enn jeg kan enkelt betjene. 

Anonymkode: ebd91...f4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

25.000 🙈 har måttet sperre meg selv flere ganger.🥴 dette var i en periode med null kontroll for noen år siden. Har full kontroll på shoppingen nå. Så pr i dag har jeg kr 1600 utestående og det betales til forfallsdato. Grunnen til kreditt er bare itilfelle returer. Liker ikke å vente på tilbakebetaling. 

Anonymkode: 01f8d...5b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5000,- men har alltid betalt. Tror de 5000,- ble innvilget automatisk da jeg bestilte varer (for godt under 5000,-). Nå har jeg fått den slettet siden de 5000,- stod oppført i gjeldsregisteret selv om kontoen var i 0,-

Har satt ned kredittgrense/avsluttet andre kort også, siden hele det innvilgede beløpet blir oppført i gjeldsregisteret, ikke bare summen som er brukt.

Anonymkode: 06195...40b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at ts her bare vil finne ut hvor mye det er mulig å få her. Ts: gå å se på luksusfellen, det er ganske kjipt å ende der. Vi har nylig begynt å klare å spare en hel del og ikke måtte være avhenig av kredittkort hver mnd for å få ting til å gå rundt. Det er så herlig!

Og husk at mye av det som er normalt å kjøpe er heller ikke nødvendig. Du får ofte mer glede av noe om du sparer opp til det :)

Anonymkode: 52c61...6e7

Skrevet

Usikker på om det telles som handlekonto, men hadde 13.500kr i kjøp som skulle betale via Klarna samtidig. Betalte alt ved første forfall så ingen renter eller gebyrer. 

AnonymBruker
Skrevet

25.000 tror jeg. Kjøpte en dyr ting. Betalte med feriepengene. 

Anonymkode: 13dd2...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...