Gjest Gratinara Skrevet 30. juli 2021 #21 Del Skrevet 30. juli 2021 Ingen fortjener å bli utsatt for noe sånt. Uansett er bloggen et friskt pust, noe av det bedre jeg har sett på lenge. Endelig noen som tør å være noe annet enn en direkte masseproduksjon av dagens søppel! Fantastisk befriende og kreativt i et ellers så trist og monotont blogglandskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. august 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 7. august 2021 Bare meg som synes dette er vanskelig å tro på? Saken har jo ikke blitt henlagt fordi hu er kjerring? Jeg tror bare det er lavere terskel for å henlegge en sak som bare ender i en bot. Det deles også for mange spesifikke detaljer til at det høres sant ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. august 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Gratinara skrev (På 2021-7-30 den 20.09): Ingen fortjener å bli utsatt for noe sånt. Uansett er bloggen et friskt pust, noe av det bedre jeg har sett på lenge. Endelig noen som tør å være noe annet enn en direkte masseproduksjon av dagens søppel! Fantastisk befriende og kreativt i et ellers så trist og monotont blogglandskap Hæ, hva snakker du om? Det eneste hu poster på Instagram er bilde av seg selv i rosa kjole. Og reklame da. Må jo ha gryn Endret 7. august 2021 av Polyester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. august 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 7. august 2021 C8H10N4O2 skrev (På 2021-7-30 den 20.04): At politiet ikke vet hvem det er, betyr ikke at ingen vet hvem mannen er. Folk i andre saker har blitt gjenkjent og pågrepet etter at videoer/bilder har blitt vist offentlig i for eksempel Åsted Norge. Man kontakter ikke åsted norge for et slag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 10. august 2021 #25 Del Skrevet 10. august 2021 Polyester skrev (På 2021-8-7 den 11.49): Bare meg som synes dette er vanskelig å tro på? Saken har jo ikke blitt henlagt fordi hu er kjerring? Jeg tror bare det er lavere terskel for å henlegge en sak som bare ender i en bot. Det deles også for mange spesifikke detaljer til at det høres sant ut. Du tror altfor godt om mennesker om dette sjokkerer deg, og er vanskelig for deg å tro på. Å være så naiv er ikke bra. Tittelen "politi" sier ingenting annet om personen enn at de har fullført politihøyskolen. De kan være like store rasshøl som ander menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå