Gå til innhold

Kristina Fraas / Kirsebærhagen

Polyester

Anbefalte innlegg

Gjest Gratinara

Ingen fortjener å bli utsatt for noe sånt. Uansett er bloggen et friskt pust, noe av det bedre jeg har sett på lenge. Endelig noen som tør å være noe annet enn en direkte masseproduksjon av dagens søppel! Fantastisk befriende og kreativt i et ellers så trist og monotont blogglandskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare meg som synes dette er vanskelig å tro på? Saken har jo ikke blitt henlagt fordi hu er kjerring?  Jeg tror bare det er lavere terskel for å henlegge en sak som bare ender i en bot. Det deles også for mange spesifikke detaljer til at det høres sant ut.

Screenshot_20210807-114603.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratinara skrev (På 2021-7-30 den 20.09):

Ingen fortjener å bli utsatt for noe sånt. Uansett er bloggen et friskt pust, noe av det bedre jeg har sett på lenge. Endelig noen som tør å være noe annet enn en direkte masseproduksjon av dagens søppel! Fantastisk befriende og kreativt i et ellers så trist og monotont blogglandskap

Hæ, hva snakker du om? Det eneste hu poster på Instagram er bilde av seg selv i rosa kjole. Og reklame da. Må jo ha gryn

Endret av Polyester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C8H10N4O2 skrev (På 2021-7-30 den 20.04):

At politiet ikke vet hvem det er, betyr ikke at ingen vet hvem mannen er.

Folk i andre saker har blitt gjenkjent og pågrepet etter at videoer/bilder har blitt vist offentlig i for eksempel Åsted Norge. 

Man kontakter ikke åsted norge for et slag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 2021-8-7 den 11.49):

Bare meg som synes dette er vanskelig å tro på? Saken har jo ikke blitt henlagt fordi hu er kjerring?  Jeg tror bare det er lavere terskel for å henlegge en sak som bare ender i en bot. Det deles også for mange spesifikke detaljer til at det høres sant ut.

Screenshot_20210807-114603.jpg

Du tror altfor godt om mennesker om dette sjokkerer deg, og er vanskelig for deg å tro på. Å være så naiv er ikke bra. 

Tittelen "politi" sier ingenting annet om personen enn at de har fullført politihøyskolen. De kan være like store rasshøl som ander menn og kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...