Polyester Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 (endret) Christina Fraas er en oppmerksomhetssyk falsk feminist som ikke vet hva hu snakker om. Hun gjentar andre sine ord og blåser de opp uten at hun forstår de eller egentlig sier noe selv. Nå mener hun at politiet henla saken hennes fordi hun er dame, heller enn på grunn av andre mangler i saken. Det er også en sak hvor den som evt blir funnet skyldig kun får en bot. Hun klager fortsatt på at det var så forferdelig synd på henne for at hun ble slått ned. Og det er jo en stygg ting å bli utsatt for men livet går videre? Endret 7. august 2021 av Polyester 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panfobi Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Hva mener du vi skal diskutere her? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Ok. Jeg synes Kirsebærhagen er helt fantastisk, og instakontoen hennes inspirerer. Er så DIGG med slike som henne som gjør sin egen greie og ikke er slik som alle andre influencere 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linebekk Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Hun har jo en levestil der hun skriker etter oppmerksomhet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest89754 Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 Det er et traume hun må få lov til å snakke om så mye og lenge hun vil. Hvis det er så plagsomt for deg, så er det vel bare å holde seg unna? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 18. juli 2021 #6 Del Skrevet 18. juli 2021 Polyester skrev (På 14.7.2021 den 16.22): Hun klager fortsatt på at det var så forferdelig synd på henne for at hun ble slått ned. Og det er jo en stygg ting å bli utsatt for men saken er jo anmeldt og livet går videre? Det skal litt til at livet går helt vanlig videre etter noe sånt. De fleste vil nok være litt mer engstelig, i alle fall i situasjoner som kan minne om det som hendte. Det er helt innafor å snakke om det et par måneder etter, et par år også for den saks skyld. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 30. juli 2021 #7 Del Skrevet 30. juli 2021 Grusomt at saken bare ble henlagt. Hun har både videobevis og hadde blåmerker i hele ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2021 #8 Del Skrevet 30. juli 2021 Helt forferdelig at denne saken ble henlagt! Hatkriminalitet er et stort samfunnsproblem og når det tillegg finnes beviser for handlingen og det fortsatt ikke skjer noe så er det helt forkastelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juli 2021 Det er dessverre å forvente at voldssaker mot sivile blir henlagt, det er jo veldig dumt hver eneste gang det skjer. Håper hun bruker det som ammunisjon til den performative aktivismen sin da, så får hun noe positivt ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 30. juli 2021 #10 Del Skrevet 30. juli 2021 Leste i en nettavis i går at saken ble henlagt på grunn av videobevis og vitner. Skjønner ikke det jeg,hun ble jo slått ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 30. juli 2021 Syrinia skrev (1 minutt siden): Leste i en nettavis i går at saken ble henlagt på grunn av videobevis og vitner. Skjønner ikke det jeg,hun ble jo slått ned. Nei hvordan går det an at noe blir henlagt på grunn av for mye bevis? Håper i alle fall hun legger det bak seg istedenfor å bli helt ACAB på grunn av dette, noe hun sikkert kommer til å bli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. juli 2021 #12 Del Skrevet 30. juli 2021 Når det gjelder seksuelt motivert blind vold, potensielt forsøk på voldtekt (?) og homofob relatert vold - som ble filmet - så er det helt JÆVLIG sjukt at det blir henlagt. Men generelt: Tok meg 1 sekund å følge henne. Blir glad og i godt humør av kontoen hennes! Masse fløff, glitter, farger og megasøte. En av mine favoritter Og så bildene fra Norgesferien da 💖 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 30. juli 2021 #13 Del Skrevet 30. juli 2021 Polyester skrev (46 minutter siden): Nei hvordan går det an at noe blir henlagt på grunn av for mye bevis? Håper i alle fall hun legger det bak seg istedenfor å bli helt ACAB på grunn av dette, noe hun sikkert kommer til å bli Virket nesten som bevisene ikke var på hennes side. Hva er ACAB? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 30. juli 2021 #14 Del Skrevet 30. juli 2021 Fløff skrev (36 minutter siden): Når det gjelder seksuelt motivert blind vold, potensielt forsøk på voldtekt (?) og homofob relatert vold - som ble filmet - så er det helt JÆVLIG sjukt at det blir henlagt. Men generelt: Tok meg 1 sekund å følge henne. Blir glad og i godt humør av kontoen hennes! Masse fløff, glitter, farger og megasøte. En av mine favoritter Og så bildene fra Norgesferien da 💖 Følger henne jeg og. Elsker huset hennes 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 30. juli 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 30. juli 2021 Syrinia skrev (1 minutt siden): Virket nesten som bevisene ikke var på hennes side. Hva er ACAB? All Cops Are Bastards. I USA gjelder dette i stor grad, og i norge prøver mange å late som at politiet er like urettferdige som der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2021 #16 Del Skrevet 30. juli 2021 Fløff skrev (59 minutter siden): Når det gjelder seksuelt motivert blind vold, potensielt forsøk på voldtekt (?) og homofob relatert vold - som ble filmet - så er det helt JÆVLIG sjukt at det blir henlagt. Men generelt: Tok meg 1 sekund å følge henne. Blir glad og i godt humør av kontoen hennes! Masse fløff, glitter, farger og megasøte. En av mine favoritter Og så bildene fra Norgesferien da 💖 Tenker at når homofobi og kvinnehat ligger bak slike handlinger, så er det ekstra ille at det ikke får følger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. juli 2021 #17 Del Skrevet 30. juli 2021 Lill skrev (Akkurat nå): Tenker at når homofobi og kvinnehat ligger bak slike handlinger, så er det ekstra ille at det ikke får følger. Ja, det er nettopp det. Under selveste Pride står en mann og peker på en jentekjærestepar, peker «hvem av dere skal bli med meg hjem» og så sier hun at politiet i avhøret synes hun vred seg for hardt unna grepet? Det gir et sterkt signal om kvinnehat, homofobi og ekstremt usunne holdninger i politiet også. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 30. juli 2021 #18 Del Skrevet 30. juli 2021 En av mine favoritter. Men: selv om man har video, så betyr det ikke at man vet hvem mannen er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2021 #19 Del Skrevet 30. juli 2021 Fløff skrev (1 time siden): Ja, det er nettopp det. Under selveste Pride står en mann og peker på en jentekjærestepar, peker «hvem av dere skal bli med meg hjem» og så sier hun at politiet i avhøret synes hun vred seg for hardt unna grepet? Det gir et sterkt signal om kvinnehat, homofobi og ekstremt usunne holdninger i politiet også. Ja, dessverre. Hvordan er det mulig å forsvare seg for mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 30. juli 2021 #20 Del Skrevet 30. juli 2021 Donpedro skrev (43 minutter siden): En av mine favoritter. Men: selv om man har video, så betyr det ikke at man vet hvem mannen er? At politiet ikke vet hvem det er, betyr ikke at ingen vet hvem mannen er. Folk i andre saker har blitt gjenkjent og pågrepet etter at videoer/bilder har blitt vist offentlig i for eksempel Åsted Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå