AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Har hatt kontakt med en fyr siden mars. bor et stykke unna meg nå, men planen er at han skal flytte tilbake hit hvor jeg bor etterhvert. vi har møttes5-6 ganger i vår, og var på en ukes reise nå. For meg er det unaturlig å date andre siden jeg har følelser for denne mannen. Og ikke minst siden vi har hatt sex. orker ikke tanken på at han skal springe rundt å date andre/ha sex med andre damer når vi har blitt så godt kjent med hverandre og hatt sex. ville dere tatt samtalen om å være eksklusive og hva han tenker videre? Eller virker jeg desperat? Anonymkode: 32832...220
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har hatt kontakt med en fyr siden mars. bor et stykke unna meg nå, men planen er at han skal flytte tilbake hit hvor jeg bor etterhvert. vi har møttes5-6 ganger i vår, og var på en ukes reise nå. For meg er det unaturlig å date andre siden jeg har følelser for denne mannen. Og ikke minst siden vi har hatt sex. orker ikke tanken på at han skal springe rundt å date andre/ha sex med andre damer når vi har blitt så godt kjent med hverandre og hatt sex. ville dere tatt samtalen om å være eksklusive og hva han tenker videre? Eller virker jeg desperat? Anonymkode: 32832...220 Jeg var også i liknende situasjon i våres. Var en avstand på 2 timers kjøretur og ingen av oss kunne flytte på oss på noen år pga barn. Jeg ymtet frempå etter noen overnattingsdater /24 timers dater som var fantastiske, hvor vi lagde mat sammen, gikk turer og sov sammen. Jeg spurte så hva han så for seg, hva han var ute etter. Fikk bare vage svar. "Får se", "bli bedre kjent", "ta det som det kommer" osv . Med det resultatet at han trakk seg mer og mer vekk, med masse tullete unnskyldninger. Satt igjen etter noen mnd med dette, med en kjønnsykdom som takk🙈Så min erfaring er at det lønner seg å bare spørre rett og slett! Får du vage svar, så hadde jeg ikke involvert meg så mye mer. Anonymkode: 51fdf...7b5 13
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Er du vill, ja, selvfølgelig skal du spør. Dere har datet i fire måneder, klart du skal vite om han mener du er en han vil satse på. Det vet man etter fire måneder. Tenk på deg selv og hva du invester din tid i. Han blir ikke mindre interessert om du spør hvor vidt han dater andre. Anonymkode: 35e81...e0b 11
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Har data en siden mars jeg også, eksklusive praten ble tatt på første date egentlig og dobbelbekreftet på nr fem kanskje. Hadde IKKE gått i flere måneder å vært redd for at han drev med andre 😳 Men selv om vi er eksklusive så er vi ikke er offentlig par enda. Anonymkode: 885ee...a03 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Spørre? Nei, du skal konstatere. Vi er sammen, ingen av oss ligger med andre. Det er det eneste du godtar. Anonymkode: dff3c...b53 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Spørre? Nei, du skal konstatere. Vi er sammen, ingen av oss ligger med andre. Det er det eneste du godtar. Anonymkode: dff3c...b53 Jeg tror ikke det å konstantere at man er sammen etter noen mnd er helt løsningen altså. De fleste ønsker å bruke god tid på hverandre før man lander på et forhold. Men derimot, synes jeg det er helt innafor å kreve at man kun dater hverandre og ikke ligger med andre mens man dater/blir kjent. Dessverre virker det som at det er helt vanlig og date fler samtidig, og også ligge med fler samtidig😳 Og det er dessverre heller ikke alle som er ærlige om at de gjør det heller. Så min erfaring er at dersom man spør og sier at man ønsker å date eksklusivt og man får vage svar/tvetydige svar, holder man seg unna. Anonymkode: 51fdf...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 For meg er det en selvfølge å kun date en person. For å bli godt kjent kan jeg ikke ha andre som distraherer. Om jeg skulle datet flere, hadde jeg ikke klart å finne ut hva jeg egentlig føler for den ene personen, da hadde blitt sammenligning og surr. Så ja, ta praten Anonymkode: 473e9...171 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørre? Nei, du skal konstatere. Vi er sammen, ingen av oss ligger med andre. Det er det eneste du godtar. Anonymkode: dff3c...b53 Så enig med deg! Å stå med lua i hånda, og be om smuler, er bortkastet. Vær tydelig på hva du mener og står for, og hvis det "skremmer" han vekk, så var han ikke verdt tiden din. Etter flere måneder med dating, vet man hvor man står. Er mannen fortsatt usikker etter så lang tid, hadde jeg brutt. Anonymkode: bcfbf...89d 5
norw Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 Det er i utgangspunktet en selvfølge at dere allerede er eksklusive, men mange vil bare herje fritt så lenge de kan, og tror at det er fritt frem inntil man har blitt enige om noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 TS her... Så hva bør jeg gjøre? Skal møte han igjen i august. Skal jeg sende en melding at jeg vi ha et svar nå før vi møtes igjen om vi skal være eksklusive? Og si at hvis ikke han er interessert i å være eksklusiv, så er det ikke poeng i å treffe hverandre i august? Trenger virkelig råd i fra dere... Orker ikke tanken på at han ligger rundt med andre nå mens vi er vekke fra hverandre! Anonymkode: 32832...220
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): TS her... Så hva bør jeg gjøre? Skal møte han igjen i august. Skal jeg sende en melding at jeg vi ha et svar nå før vi møtes igjen om vi skal være eksklusive? Og si at hvis ikke han er interessert i å være eksklusiv, så er det ikke poeng i å treffe hverandre i august? Trenger virkelig råd i fra dere... Orker ikke tanken på at han ligger rundt med andre nå mens vi er vekke fra hverandre! Anonymkode: 32832...220 Bare send en hyggelig melding, men ingen krav/ forventninger. Da vil han styre unna og du fremstår klamrende. Hvis han gjør noe dumt får han slite med dårlig samvittighet hvis det blir dere senere. Er i samme situasjon med en fyr jeg ikke får sett før august, men det er ikke annet å gjøre enn å sende noen søte meldinger i ny og ne. Anonymkode: e605a...552
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 Ta praten når du ser han neste gsng. Sånnt passer ikke på mld når man sees sjelden. Anonymkode: 885ee...a03 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 Jeg tok det opp etter at vi hadde ligget sammen rundt tre, fire ganger. Da hadde vi hengt mye sammen de siste månedene og laget oss vår egen, lille boble. Ville vært uaktuelt å fortsette eller vente på at det skulle bli noe mer dersom han fortsatt datet andre og lå med en eller flere andre;) Så jeg spurte på telefon en kveld om hvor mange han hadde i stallen for tiden, jeg:) Er jeg en av mange, en av tre, to - jeg ville bare vite hvordan ståa var. Han svarte at det kun hadde vært meg siden vi begynte å date. Så jeg sa vel rett og slett i fra om at for meg var det ikke interessant å være en del av et harem, og at jeg ville han skulle være åpen så jeg visste hvor jeg hadde han dersom noe endret seg. (Det gjaldt selvsagt meg også, altså) Ble ikke noe spetakkel eller rar stemning rundt det, - livet gikk videre, og vi endte med å bli sammen. Jeg klødde på forhånd VELDIG etter å skrive det til han hver gang jeg tenkte på det, men er glad jeg ikke gjorde det - mye lettere å ta det når man møtes eller i alle fall snakker sammen, Anonymkode: f43a4...975 2
Fjellgeita27 Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 Snakker dere ikke på FaceTime eller slikt av og til når det er så lenge mellom hver gang dere møtes?
C8H10N4O2 Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 20.25): TS her... Så hva bør jeg gjøre? Skal møte han igjen i august. Skal jeg sende en melding at jeg vi ha et svar nå før vi møtes igjen om vi skal være eksklusive? Og si at hvis ikke han er interessert i å være eksklusiv, så er det ikke poeng i å treffe hverandre i august? Trenger virkelig råd i fra dere... Orker ikke tanken på at han ligger rundt med andre nå mens vi er vekke fra hverandre! Anonymkode: 32832...220 Det er ikke en samtale å ta på melding. Ansikt til ansikt er det beste. FaceTime om du vil ha det avklart før neste planlagte treff, eller til nød over telefon. 2
GrønnNellik68 Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 9.28): Spørre? Nei, du skal konstatere. Vi er sammen, ingen av oss ligger med andre. Det er det eneste du godtar. Anonymkode: dff3c...b53 De kan jo fortsatt lyve da og la henne leve i troen på at de er eksklusive… sleipe nok og kan dette spillet
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 Bente1234 skrev (47 minutter siden): De kan jo fortsatt lyve da og la henne leve i troen på at de er eksklusive… sleipe nok og kan dette spillet Nettopp. Om hun spør, hva er svaret verdt? En kan jo være si "ja" og likevel drive på med andre, sveipe på tinder osv Anonymkode: 31cbd...38a
GrønnNellik68 Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Om hun spør, hva er svaret verdt? En kan jo være si "ja" og likevel drive på med andre, sveipe på tinder osv Anonymkode: 31cbd...38a Akkurat vi har jo lest tusen ganger på kg ikke hør på hva en mann sier .. handling er det vi skal se etter. Så er jo ikke noe vits å spørre en gang. Hadde ikke stolt på noe svar … er det 200% interessert så merker du det og man er aldri i tvil gjennom handling. Selvsagt kan en bli lurt da og men mindre sjans enn de som hele tiden skal være vage og ikke vet hva de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå