Gå til innhold

Vi menn har det godt.( Sturla Berg-Johansen og Kaja Norum)

bosve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
bosve skrev (5 timer siden):

Alt for mange damer påpeker hvor ekkelt det er når det er kjempestor aldersforskjell. Helt til mannen er berømt/rik da er det bare sjarmerende.

Tror du det er snakk om de samme damene da? Eller kan det kanskje være en mulighet at noen damer synes det er ekkelt med stor aldersforskjell, mens andre damer synes det er helt greit og gjerne innleder forhold med eldre menn?

Anonymkode: 8ee53...dec

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde han var homofil jeg.

Anonymkode: 7b6a1...5be

Neida, han liker ikke bare langrenn eller bare hopping, han stiller i kombinert.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bosve skrev (42 minutter siden):

Neida, han liker ikke bare langrenn eller bare hopping, han stiller i kombinert.  

Han har jo stått på scenen å sagt at han er homofil,merkelig om det bare er en vits.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bosve skrev (8 timer siden):

Alt for mange damer påpeker hvor ekkelt det er når det er kjempestor aldersforskjell. Helt til mannen er berømt/rik da er det bare sjarmerende. Har du disse egenskapene(rik/berømt) så kan du være gammel og nærmest ha vært narkoman(Sturla Berg) eller komme med veldig dumme uttalelser som at du som mann nekter å trille barnevogn og mene at det ikke er noe for en mann (Haudemann-Larsen), likevel ha plenty med drag, og nå har han funnet lykken igjen ser jeg, 31 års aldersforskjell...(har fra før barn med det langt yngre kjente fiolinisten Marte Krogh

https://www.seher.no/kjendis/milliardaeren-61-venter-barn-med-karoline-30/71681735

Det er stor forskjell på to voksne mennesker og typ 16 åring med 32-åring. Tror ikke du finne så mange damer som klager over dette tilfellet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bosve skrev (2 timer siden):

Litt spesielt å være så opptatt av Sturla, kanskje?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MapleSirup skrev (1 time siden):

Litt spesielt å være så opptatt av Sturla, kanskje?

Jeg hørte et intervju med han for noen uker siden på radio der han snakket om karriere, rusproblemer etc. Før jeg i dag tilfeldig kom over i avisen at han hadde gifta seg. Så mellom disse to hendelsene så har jeg ikke tenkt på han overhode, Og som heterofil så er han ikke så interessant. Tror jeg for mange år siden så på programmet Deal Or No Deal, men synes programmet var grusomt og han ganske slitsom, så kan ikke engang si jeg er fan.(så vel ikke en episoden engang av det programmet)  Så jeg er egentlig veldig lite opptatt av han, er mere det med kjendiser/milliardærer og tiltrekkingen på damer som nesten går over i det humoristiske som er greia - og jeg har nevnt flere andre enn han i denne tråden. Men Sturla var et veldig godt eksempel på sorten...

Endret av bosve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser heller for meg hun og Öde Nerdrum

Anonymkode: f68fb...506

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Era Vulgaris skrev (19 timer siden):

"Dere menn". 
Du tror hvilken som helst mann på samme alder, og med samme bakgrunn som han, har samme draget på ungjentene? Hehehehe.

Jeg kjenner allminnelige menn med 20-30 år yngre ektefeller. Kjenner ikke til det motsatte. 

Anonymkode: 1586c...b93

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Trodde han var homofil jeg.

Det trodde jeg også. 

Men, altså, er du "kjendis" kan du vel få hvem du vil. Og så er det vel "in" blant kjendismenn å finne seg mye yngre damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke han, mange profilerte lesbiske idrettsutøvere har valgt som far til sine barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87

"Vi menn"? Bare for han hadde sjans på henne betyr det ikke at alle andre menn har de samme mulighetene. 

Endret av Leila87
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bosve skrev (På 15.7.2021 den 2.56):

Jeg hørte et intervju med han for noen uker siden på radio der han snakket om karriere, rusproblemer etc. Før jeg i dag tilfeldig kom over i avisen at han hadde gifta seg. Så mellom disse to hendelsene så har jeg ikke tenkt på han overhode, Og som heterofil så er han ikke så interessant. Tror jeg for mange år siden så på programmet Deal Or No Deal, men synes programmet var grusomt og han ganske slitsom, så kan ikke engang si jeg er fan.(så vel ikke en episoden engang av det programmet)  Så jeg er egentlig veldig lite opptatt av han, er mere det med kjendiser/milliardærer og tiltrekkingen på damer som nesten går over i det humoristiske som er greia - og jeg har nevnt flere andre enn han i denne tråden. Men Sturla var et veldig godt eksempel på sorten...

Uansett spesielt å være så opptatt av han og bitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TinaChristina skrev (4 timer siden):

Jeg trodde han var homo.

Det trodde han sikkert selv også, helt til han fant ut at han ville ha barn og skjønte at det funker dårlig med en mannlig partner. Ikke bli overrasket om forholdet tar slutt om noen år og Sturla finner seg en mann.

https://www.vg.no/rampelys/i/gW5R6L/sturla-berg-johansen-skal-bli-pappa-foeles-veldig-bra

Endret av bosve
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, bosve said:

Det trodde han sikkert selv også, helt til han fant ut at han ville ha barn og skjønte at det funker dårlig med en mannlig partner. Ikke bli overrasket om forholdet tar slutt om noen år og Sturla finner seg en mann.

https://www.vg.no/rampelys/i/gW5R6L/sturla-berg-johansen-skal-bli-pappa-foeles-veldig-bra

Dere snakker som om det å være bifil eller panfil ikke eksisterer...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bosve skrev (På 14.7.2021 den 15.32):

Vi menn kan begynne å bli gamle og forfalle, og ha slitt med store rusproblemer og ikke være hetero engang, likevel kan vi velge på øverste hylle.  Ja, Kaja Norum kan nærmest velge å vrake blant menn men faller altså for over 20 år eldre Berg-Johansen. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/giftet-seg-i-helga/74014869

Hæ? Er ikke han homofil da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 15.39):

Synes ikke det er noe forskjell på de om det er det du mener.

Anonymkode: 74c1b...a40

Ville du sagt det samme om en middelaldrende dame med rusproblemer og en tyve år yngre pen mann med blomstrende karriere? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...