Gå til innhold

Tordenvær.. blir så frustrert!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ELSKER sommerregn og tordenvær. Stadig vekk advares det mot styrtregn og tordenvær på Østlandet.. men tror dere det kommer hit..? Nope, aldri! Jeg gleder meg hver gang, finner frem en god bok og det kribler i kroppen.. Men blir gang på gang skuffet! De få gangene det er skikkelig uvær er det på natten. 

KAN IKKE UVÆRET KOMME HIT TIL MEG?? 

Anonymkode: 3a061...fb5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg bare ELSKER sommerregn og tordenvær. Stadig vekk advares det mot styrtregn og tordenvær på Østlandet.. men tror dere det kommer hit..? Nope, aldri! Jeg gleder meg hver gang, finner frem en god bok og det kribler i kroppen.. Men blir gang på gang skuffet! De få gangene det er skikkelig uvær er det på natten. 

Haha, fem sekunder før jeg så denne tråden hørte jeg torden i det fjerne, og kom til å tenke på at det har vært spådd nesten hver dag i det siste uten at det har blitt noe. Men jeg er glad til, avskyr tordenvær. Hadde det enda bare vært et fint lysshow, men folk dør jo dessverre av det. 

Anonymkode: f9fbb...91b

Gjest Maxwell
Skrevet

Jeg liker også lyn og torden ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får danse regndansen da, da kommer det sikkert kraftigere tordenvær og du kan si til alle at det var din fortjeneste. 

Ugh ugh. 

Anonymkode: 29e23...1ef

Skrevet

Ja, slit med da same. Er so lei av at Austlandet får all toreværet. Bur jo i Bergen fordi eg ønskjer skitvær

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, fem sekunder før jeg så denne tråden hørte jeg torden i det fjerne, og kom til å tenke på at det har vært spådd nesten hver dag i det siste uten at det har blitt noe. Men jeg er glad til, avskyr tordenvær. Hadde det enda bare vært et fint lysshow, men folk dør jo dessverre av det. 

Anonymkode: f9fbb...91b

Jeg høste det også i det fjerne, og måtte sjekke Lyn kartet og ser det beveger seg bort fra meg!! Ble så skuffet! Elsker når det mørkner til, himmelen åpner seg og så eksploderer i lyn og torden. 
Veldig leit de gangene noen mister livet! Får håpe at folk rekker å få med seg varslene før det braker løs.

AnonymBruker
Skrevet
abderitt skrev (2 minutter siden):

Ja, slit med da same. Er so lei av at Austlandet får all toreværet. Bur jo i Bergen fordi eg ønskjer skitvær

Ååå, men jeg bor på Østlandet men får ikke noe uvær. Det var visst ganske mye regn her jeg bor nå i helgen, men da var jeg, av alle steder, i Bergen med godvær.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ååå, men jeg bor på Østlandet men får ikke noe uvær. Det var visst ganske mye regn her jeg bor nå i helgen, men da var jeg, av alle steder, i Bergen med godvær.

Du får kjefte på været da. 

Eller danse regndansen. Tror ikke været leser på KG. 

Anonymkode: 29e23...1ef

Skrevet

Ble litt skremt av tordenvær etter det som skjedde med de to søstrene som var på fjelltur på Sunnmøre. Helt fryktelig.

Skrevet

Tordenvær liker jeg ikke, men regn og kaldt ruskevær er veldig velkommen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også glad i tordenvær tidligere, - helt til jeg overnattet alene ute i hengekøye i Nittedal i fjor da det var 60 000 lyn på østlandet eller noe. Verste natta i mitt liv!!! Nå sjekker jeg alltid værmeldingen før jeg drar ut på tur. 

Anonymkode: 110c7...4df

Skrevet

Jeg er som deg, ts. Elsker tordenvær. Jeg bor på vestlandet og der er det langt mellom bygene.

Tordenvær er flott, så lenge det ikke går liv.

AnonymBruker
Skrevet
Stina234 skrev (På 14.7.2021 den 15.54):

Ble litt skremt av tordenvær etter det som skjedde med de to søstrene som var på fjelltur på Sunnmøre. Helt fryktelig.

Jeg har alltid elsket tordenvær, og har alltid sett fram til tordenvær når det har vært lynvarsel. Helt til den dagen disse 2 jentene dødde. Fra stuevinduet mitt ser jeg rett på det fjellet, og vi går der flere ganger i året hele familien. Det tordenværet som var her den dagen er det villeste jeg har vært med på mitt 30 år gamle liv. Det verste var at det kom så vannvittig brått. Var sol og blå himmel, på 10 min var himmelen svart og det begynte å buldre å lyne i ett. 

Anonymkode: 6e6df...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...