Gå til innhold

Jeg lo godt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk faktisk sansen for den sida der, jeg!! Har nå sett på alle skoene Anita kunne vise frem. Noen var skikkelig lekre, mens de med vannvittig høye hæler kunne ikke jeg gått med!! :o

Hun etterlyste forresten bilde av gullsandaler, og det kjøpte jeg for moro skyld på Fretex til 20 kroner, så kanskje jeg skal ta bilde av de... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes siden var kjempekul, jeg!! :ler:

Som hun selv skriver på startsiden, hvorfor ikke når andre har siden sin dedikert til en hamster?? :sjarmor:

Synes det var kjempemorsomt å kikke på det...hehe...Selv om jeg virkelig ble skikkelig misunnelig på noen av skoene... Jeg vil ha noen av dem jeg og!! (Jeg tenker mest på de med høy hæl, jeg da...Pluss de aller siste høye svarte støvlettene hun hadde bilde av...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho:

¨Ja, kanskje jeg skal ta bilder av mine hullete sokker... Synes forresten det med truser var en veldig god ide, jeg har nemlig helt dilla på truser for tida, det er jo så mye gøyalt! :sjarmor:

Så hvis du Missuganda starter en truseside, kan jeg sende bilder av mine til deg... :hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

Nora, hvis du har dilla på truser kan du godt få opprette "trusesiden". Jeg kan alltids starte "samlesiden for gamle kjærester".

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JØSS!!! Ikke bare det at hun holdt seg til å vise de pene skoene - hun slengte inn støvlene også :ler: Kult!!

Joda Missuganda, den klubben din kan jeg godt bli medlem av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora, hvis du har dilla på truser kan du godt få opprette "trusesiden". Jeg kan alltids starte "samlesiden for gamle kjærester".

:briller:

Ja, greit det, jeg har ikke så mange gamle kjærester likevel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm da får jeg starte en bikini side.. Ja det tror jeg jaggu jeg skal gjøre!

Har nå, skal vi se.... *tenke* Lurer på om det er 81 bikinier.. :oops:

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm da får jeg starte en bikini side.. Ja det tror jeg jaggu jeg skal gjøre!

Har nå, skal vi se.... *tenke* Lurer på om det er 81 bikinier..  :oops:  

-x

What! 81 bikinier... :o Jaja, har lite å stille opp med der jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Her var det jammen mange gode ideer! :ler:

Hmm...Hva har jeg mye av da som jeg kan ha egen temaside med? *tenke* :roll:

...hmm....JO, nå vet jeg det! Jeg har veldig mange neglelakker, det har jeg dilla på!

...og lys!...sånne levende lys altså...men jeg kan jo ta med noen spotlighter også.... :sjarmor:

Neei...Kanskje jeg skal ta bilde av alle pennene mine, for jeg har over 100, minst... Har dilla på penner også, jeg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...