TinaEmilie98 Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 (endret) Da har man endelig fått vært en tur i Sverige igjen! Deilig å få fylt opp med billig mat, Cola, Red Bull, godis og ikke minst røyk! 2 kartonger Rød Prince 100 til under 1400kr, det er innafor! ❤️ Også endelig røde pakker i stedet for de stygge grønnbrune norske pakkene! Hva gleder folket seg til å handle i Sverige? Endret 14. juli 2021 av TinaEmilie98 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Må man ha med en negativ test før innreise til Norge, hvis man velger å være i Sverige i flere dager? Eller holder det med innreiseskjemaet? Jeg gleder meg til å være i Sverige og omgås svensker. Blir alltid så glad av språket deres😊 Anonymkode: 3d0d2...7e7 1
TinaEmilie98 Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man ha med en negativ test før innreise til Norge, hvis man velger å være i Sverige i flere dager? Eller holder det med innreiseskjemaet? Jeg gleder meg til å være i Sverige og omgås svensker. Blir alltid så glad av språket deres😊 Anonymkode: 3d0d2...7e7 Nei, må registrere innreiseskjema, også kan man bli bedt om å ta hurtigtest på grensen. Vi måtte ikke det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 TinaEmilie98 skrev (1 time siden): Nei, må registrere innreiseskjema, også kan man bli bedt om å ta hurtigtest på grensen. Vi måtte ikke det. Takk for svar! 😊 Anonymkode: 3d0d2...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå