Gjest hodestupsforelsket Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 Jeg har truffet en helt fantastisk mann som har alle kvaliteter jeg ser etter. Vi har vært ute en gang. Han var vel den som foreslo det. Daten gikk veldig bra, men fin flyt i samtale, god øyekontakt og veldig hyggelig selskap. Han sto for mye av snakkingen. Dagen etterpå sendte jeg en melding for å få klarhet i en annen praktisk formalitet samt takke for en hyggelig kveld, og fikk positiv respons tilbake med tanke på daten. Vi har ikke avtalt noe nytt møte, og jeg er veldig usikker på hvor mye initiativ jeg som jente skal ta ovenfor han. Skal jeg vente og la han få lov til å ta eventuelt neste skritt eller skal jeg være frempå? Hva liker egentlig gutter? Jeg er superinteressert og er villig til å gi alt for denne gutten. Men bør jeg være litt reservert og la han få kjenne på et eventuelt 'jaktinstinkt'- eller skal jeg prøve å by på megselv? Jeg er så rådvill.. Har aldri truffet noen så bra som han. Noen som kan gi meg noen råd om hva gutter egentlig liker og hva jeg skal gjøre? På forhånd takk!!!
mjau Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Ta kontakt på en forsiktig og ikke påtrengende måte. Sleng noen forslag ut i lufta om dere skal møtes på en eler annen anledning, eller prøv å møt på ham tilfeldeig ute. planlegg gjerne hva du skal si. Gutter liker jenter som tar initiativ, det er like vanskelig for dem som for oss å vite hva den andre tenker og føler. Drit i det der siden-jeg-er-jente-tøyset, det er ingen regler for hvem som skal ta neste skritt. Hvis han da tar kontakt med deg neste gang er jo det kjempeflott!! Jeg var selv dritforelska og han også i meg, men han er ikke sånn som er frampå og blir fort usikker på hva han skal gjøre, så den måtte jeg legge i endel nerver og ta motet til meg for å "få" ham, men etterpå har det bare gått greit:-) lykke til!
vixen Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 Pass i alle fall på at du ikke er for passiv, og blir sittende igjen med følelsen av ikke å ha prøvd. -viXen-
Gjest lurven Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 de fleste gutter liker at jenter tar iniativ, men for mye mas er ikke bra
Wonderwoman Skrevet 15. september 2005 #6 Skrevet 15. september 2005 Du merker fort om det blir sett på som mas. Jeg er enig i at følelsen av å ikke ha prøvd er verst! Ta litt initiativ, så ser du... Masse lykke til! Hold oss oppdatert. Er forresten hodestups forelska og i bli kjent-fasen selv, vet ikke helt om det er mest godt eller vondt disse følelsene er jammen ikke lett å håndtere...
Lestat Skrevet 15. september 2005 #7 Skrevet 15. september 2005 Skal jeg vente og la han få lov til å ta eventuelt neste skritt eller skal jeg være frempå? ← Kjør på. Det kan forsåvidt være greit å lese gjennom "konvensjoner og rollefordeling i sjekking", men kast boka den når du har pløyd gjennom den. Gjør som du har mest lyst til. Interresse avler interrese....
Gjest Splitter Pine Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 Kjør på. Gjør som du har mest lyst til. Interresse avler interrese.... ←
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. september 2005 #9 Skrevet 16. september 2005 Siden han inviterte deg ut første gangen er det strengt tatt "din tur" å vise intiativ nå. Mener ikke at dere må kjøre strengt annenhver gang på initiativ, men helt i begynnelsen er det best at begge viser interesse. Gutter som lar seg skremme av sånt er som regel ikke noe å ta vare på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå