AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Er det normalt? Jeg blir irritert for han skal alltid ha rett en skikkelig bedreviter. Nå skal vi alle på familie hytta, og jeg trenger råd for å unngå å bli irritert av den dårlige stemningen han lager grunnet han tror han er ekspert på alt. Nytter ikke å si noe for alle de andre tror han er perfekt så blir det jeg som er den store stygge ulven. Anonymkode: 8298c...7d2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Prøv å ikke gå i diskusjoner med han. Du trenger ikke vinne de diskusjonene. Nyt sommeren og ignorer det faktum at han er irriterende. Jeg har også en kverlurende bror som jeg prøver å holde meg unna så godt jeg kan. Blir bare overfladisk prat og ingen diskusjoner. Anonymkode: 940e5...419
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Kall ham for Wikipedia. Han som kan og vet alt. Anonymkode: 3afb4...e63 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Er han en kverulant som du sier, er det håpløst å diskutere med han. Han vil aldri gi seg og skal ha rett. Anonymkode: c33a2...bec 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Jeg har det likt som deg. Har lært meg å svare noe ala "Javel. Da mener/synes du det". "Vi får være enige om å være uenige". "Interessant at vi har så forskjellige synspunkt. Det hadde vært kjedelig om vi alle mente det samme". Tidvis sier jeg ja og ha og snakker om noe annet. Min bror er en sutrepave og en besserwisser. I tillegg er han en mann på snart 50 uten kone og barn som mener at hans nieser og nevøer kun skal sees men ikke høres. Og mener at barna skal ta hensyn til onkel som skal hvile seg på sofaen eller se på tv i ro og fred. Skikkelig herlig type med andre ord. Anonymkode: 74006...433
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Liker ikke min bror heller. Anonymkode: 8d638...d5b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #7 Skrevet 14. juli 2021 Iallefall ikke unormalt. Vi er ikke på ferie sammen. Treffes i bursdager/middager på Max 5 timer. Da har jeg fått nok😞 Anonymkode: 853f8...51c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #8 Skrevet 14. juli 2021 Liker ikke min søster, og heldigvis er hun ute av livet mitt! Anonymkode: a39a2...46b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #9 Skrevet 14. juli 2021 Jøss, her var det mye familiekjærlighet. Anonymkode: ec1d2...8c6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #10 Skrevet 14. juli 2021 Så trist! Jeg må ha vært utrolig heldig med mine fire søsken. Vi har et kjærlig og godt forhold alle sammen. Min bror er litt sånn som vet alt han og (men, så er han veldig smart og da) ,men vi tenker det bare er en morsom egenskap. Han er jo et lite leksikon, og vi søstrene kaller ham "brille" 😄 Det hjelper å se hverandre på en kjærlig måte. Se alle de rare forskjellene og likhetene med humor. Han har helt sikkert noen fine egenskaper og, fokuser litt mer på dem, enn de tingene du ikke liker. Ingen er perfekte, vi har vel alle noe.. Mine søsken er mine beste venner. Ikke alle kan ha det sånn, men hos oss var det oss søsken "mot verden" Jeg forstår at det går an å irritere seg, og krangle (Det gjør vi ofte!) Men, det ligger alltid kjærlighet og respekt i bunnen, og vi ordner alltid opp. Jeg håper du klarer å bygge en bedre relasjon med ham, kanskje kan du se hva som skjer om du aktivt går inn for det? Anonymkode: fc336...723
Nowayback Skrevet 14. juli 2021 #11 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jøss, her var det mye familiekjærlighet. Anonymkode: ec1d2...8c6 Verden er ikke rosenrød. Jeg har også en bror som er lik det ts beskriver.
Trøndere1 Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 Har ikke sett eller snakket med min søster på flere år. Hun er en udugelig snylter og energityv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå