Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp. Jeg har takket nei til bar whats til høsten da jenta min har en del utfordringer. Hun henger litt etter og vi ønsker p ha henne hjemme til hun er 1,5 år ca. Jun blir 1 år i september og då har vi rett på kontantstøtte. Men de nå at valget i år kan gjøre det sånn at kontanstøtten blur fjernet. Er det noe som tar tid eller kan det alt blir fjernet til høsten? Jeg får ikke første utbetaling før 1 okt. Er redd de skal ødelegge alt nå. Jeg har jo takket nei til bhg. Tar der langtid til å få til et vedtak ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
C321 skrev (2 minutter siden):

Hjelp. Jeg har takket nei til bar whats til høsten da jenta min har en del utfordringer. Hun henger litt etter og vi ønsker p ha henne hjemme til hun er 1,5 år ca. Jun blir 1 år i september og då har vi rett på kontantstøtte. Men de nå at valget i år kan gjøre det sånn at kontanstøtten blur fjernet. Er det noe som tar tid eller kan det alt blir fjernet til høsten? Jeg får ikke første utbetaling før 1 okt. Er redd de skal ødelegge alt nå. Jeg har jo takket nei til bhg. Tar der langtid til å få til et vedtak ?

Valget er i september. Tror du kan slappe helt av. Skjer nok ingen store omveltninger iløpet av det første halve året.

Skrevet

Kontantstøtten er en del av statsbudsjettet, og statsbudsjettet for neste år vedtas i desember, så det skjer ikke noe for 2021 i hvertfall

Skrevet

Tviler på at den blir fjernet.. de har snakket om det mange ganger men den har ikke blitt fjernet.. det blir vanskelig og fjerne den med krf og frp I regjeringen I hvertfall. De skal kjempe for at den blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...