Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne styrke etter brudd..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så stod jeg her, brått forlatt. Helt ut av det blå. Alt var jo så bra, trodde jeg. Masse fremtidsplaner med hus og barn innen kort tid.

Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette? Sorgen er så stor, matlysten er borte og jeg fungerer ikke i hverdagen. Jeg har ingen foreldre jeg kan søke støtte hos, ei heller familie. Jeg har noen venninner, men de klarer ikke å fylle ensomhetens rom. Jeg er så redd for å gå inn i en depresjon, føler allerede jeg er på vei..

Tryggheten og familien min var jo samboeren. Han var, og er, alt jeg har. Jeg elsker han så høyt! Jeg har så vondt og føler meg så alene.
Hver så snill, hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom dette? Jeg er rådvill 😔

Anonymkode: 1d37d...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust med magen, kjærlighetssorg er tøft, men det er ikke permanent. Du skal ikke ha det vondt for alltid. 

begynn i det små, gå deg noen turer, se film eller serier du liker. Prøv å bygg deg selv opp fra innsiden. Gjør noe fint for deg selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samme situasjon for to år siden. Akkurat kjøpt og ny bil og hus. Planla barn. Forholdet var veldig fint og relativt «normalt», men så ble det slutt, litt ut av det blå. Huset ble solgt etter kun ett år og vips så var jeg alene igjen. Alle mine venninner hadde barn eller ventet barn og jeg følte meg veldig alene en periode.

Nå, to år senere er jeg sammen med drømmemannen. Venter vårt første barn og vi gleder oss enormt. Det virket helt utenkelig for 2 år siden at dette kunne skje.

Ta en dag av gangen. Tren, les bøker og snakk på telefon med venninner. Gjør ting som gjør deg glad og får deg til å føle deg bra!

Når du kommer dit, så anbefaler jeg deg møteplassen og sikker. Virker som mennene der er mer seriøse enn på Tinder (møtte min på sukker).

Sender deg gode tanker i denne tøffe tiden.

klem K38

Anonymkode: eea29...928

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...