AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Hei Har en gutt som akkurat har fylt 4 år. Han har akkurat sluttet med bleie. Var kjempeflink i hele 3 uker nå som vi sluttet. Men etter han har vært på ferie med far så har han plutselig daglige uhell. Både tiss og bæsj. Spurte faren hvordan det gikk hos de. Og da sa han at det gikk kjempebra. Da jeg kom for å hente gutten fortalte halvbroren hans at gutten hadde masse uhell. Spurte 4 åringen og han ble veldig lei seg. Faren sa da at han hadde tisset seg ut en gang. Helt ærlig så tror jeg ikke på far. Gutten sliter veldig med overganger og har en autisme diagnose. Hadde bare faren vært litt ærlig med meg at det ikke gikk så fint så hadde jeg prøvd å finne en løsning på det slik at ting ble bedre for han. Har 3 uker ferie med gutten alene nå, men far ønsket samvær i ferien vår. Burde jeg si nei nå for å få inn skikkelig bleieslutten eller kommer det til å ødelegge alt igjen ? Anonymkode: b2149...c2c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Du kan si nei til samvær i ferien og vise til avtalen deres. Om man er i tvil, forholder man seg til det som er avtalt. Særlig siden gutten din har autismediagnose og sliter med overganger. Og så kan du jobbe med bleieslutt i ro og fred. Anonymkode: b5134...479
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan si nei til samvær i ferien og vise til avtalen deres. Om man er i tvil, forholder man seg til det som er avtalt. Særlig siden gutten din har autismediagnose og sliter med overganger. Og så kan du jobbe med bleieslutt i ro og fred. Anonymkode: b5134...479 Far takket nei til ferien i år så fikk dårlig samvittighet ovenfor gutten at det ikke ble ferie. men tror jeg bare holder han hjemme for å skape ro. Veldig utagerende og nekter å gå på do. ts Anonymkode: b2149...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå