Gå til innhold

Catfish er en grusom greie, men nå vet jeg at mannen min har vært en Catfish i mange år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har gjort dette helt alene.  Jeg har ikke ant noe om dette.

-men han sier at alt har foregått fordi han har hatt behov for kontakt og en form for bekreftelse.

Jeg har sett Catfish og vet at man da ofte får relasjoner over lang tid..  - så spørsmålet mitt er,  Hvordan hadde du taklet det om du fikk vite at din kjære hadde holdt på med dette over flere år.

Han har kun holdt seg på nett, utifra hva jeg vet på utenlandske sider.

Jeg føler meg helt tom.

Tar gjerne imot svar fra både menn og kvinner som selv er kjent med chatting for å få en tanke om hva du tenker om dette.

Anonymkode: cbf7f...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva det betyr. Du må nesten forklare sære uttrykk. 

Anonymkode: 62781...96d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Aner ikke hva det betyr. Du må nesten forklare sære uttrykk. 

Jeg er ikke TS men svarer likevel. "Catfishing" er chatte-/datingsvindel, der svindleren utnytter sine ofre til å skaffe seg selv nakenbilder, penger o.a. Det fortelles litt om fenomenet i saken lenket til her:

https://www.nrk.no/livsstil/slik-avslorer-du-en-_catfish_-1.15015789

Det du forteller om TS er en mann som har bedratt både deg og flere andre mennesker, for at han skal styrke sitt ego på deres bekostning. Hadde jeg oppdaget at min ektefelle drev på slik, hadde det vært over og ut for ekteskapet, både pga. svik og løgn mot meg, men også pga. svik og løgn mot andre.

Anonymkode: 00825...c90

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke TS men svarer likevel. "Catfishing" er chatte-/datingsvindel, der svindleren utnytter sine ofre til å skaffe seg selv nakenbilder, penger o.a. Det fortelles litt om fenomenet i saken lenket til her:

https://www.nrk.no/livsstil/slik-avslorer-du-en-_catfish_-1.15015789

Det du forteller om TS er en mann som har bedratt både deg og flere andre mennesker, for at han skal styrke sitt ego på deres bekostning. Hadde jeg oppdaget at min ektefelle drev på slik, hadde det vært over og ut for ekteskapet, både pga. svik og løgn mot meg, men også pga. svik og løgn mot andre.

Anonymkode: 00825...c90

Takk for forklaring.

Enig med deg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på diverse internettforum siden 1990-tallet, og sett det meste av lolcows+++

De som driver med catfishing er i min erfaring alltid enten helt infantile mennesker, eller så sliter de psykisk. Det er sadistiske og psykopatiske trekk også ved adferden. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...