AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Jeg tok vaksinen forrige torsdag, og fikk mensen på søndag (på tiden). Men det var styrtblødning i ett døgn, også nesten ingenting etterpå. Bare litt spotting. Og INGEN mensensmerter! Jeg pleier å blø i en uke med masse murringer. Så dette var rart. Jeg blir litt redd for at eggløsningen denne PP blir påvirket også. Noen som har erfaringer? Anonymkode: d4519...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Hvilken vaksine var d ? Moderna el pzifer? Anonymkode: f56cd...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Del Skrevet 14. juli 2021 Først: La denne tråden være i fred, moderatorer. Ikke flytt den. Det må være lov å diskutere sensitive ting som mensen og prøving uten at at vi må vise brukernavn til hele coronaforumet. Min erfaring: Fikk Pfizer på dag to av mensen. Mensen forsvant samme dag og kom ikke tilbake før en hel uke etterpå. Da blødde jeg noe helt ekstremt i en uke. Vet ikke om eggløsning er blitt påvirket, men jeg regner jo med det? Anonymkode: 98ce3...929 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Del Skrevet 14. juli 2021 Det er ikke uvanlig etter en vaksine. Immunresponsen kan påvirke hormoner. Vaksinen kan også føre til lavt antall blodplater, som gir blødningsforstyrrelser. Eller det kan være helt tilfeldig. Det kan forskyve eggløsning, ja. Men - husk at dette er helt ufarlig, og forbigående, og kjent i medisinske miljøer selv om media nå blåser opp dette som en koronavaksine-bivirkning. Og enig med ab...929. La tråden stå! Moderer heller bort usakligheter og la det være en medisinsk tråd og deling av erfaringer. I stedet for å flytte til koronaforumet der det motsatte skjer.. Anonymkode: 05faf...b2b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. juli 2021 #5 Del Skrevet 14. juli 2021 Fikk pfizer 1.dose 4 dager etter EL. Fikk mensen allerede tre dager etterpå, aldri hatt så kort lutealfase, ligger vanligvis på 11-14 dager. Blødde helt ekstremt de tre første dagene, vi snakker å blø gjennom en grønn ob på 20 minutter. Mensen varte også lengre enn normalt. Venter på første eggløsning etter vaksine, så vet ikke enda hvordan det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Del Skrevet 14. juli 2021 Etter første dose fikk jeg mensen til vanlig tid og mensen var normal. EL ble forskyvd med 2 dager og mensen der etter. Ikke noe endringer ellers. Tok pfizer Anonymkode: c38a3...e0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilken vaksine var d ? Moderna el pzifer? Anonymkode: f56cd...f9b TS her. Jeg fikk Pfizer. Kan oppdatere når jeg får EL 😅 Anonymkode: d4519...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg har hatt helt sykt merkelig syklus etter en abort i januar, dvs jeg har blødd i 2 uker hatt en dag uten mens og så blødd igjen i noen uker. Slik har det vært siden januar. Så fikk jeg Pfizer i juni og har ikke hatt mensen siden 🤷🏻♀️ Anonymkode: 0d72e...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå