exictence Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 enn fb dating og tinder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Badoo, Happn. Anonymkode: 611c0...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Badoo, Happn. Anonymkode: 611c0...5fd Takk for svar. Trodd man måtte betale for å skrive med noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Del Skrevet 14. juli 2021 Bumble går jo an. Anonymkode: 0191d...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Del Skrevet 14. juli 2021 Tinder, happn og badoo som jeg vet om. Match og sukker er bare tull og tøys og krever betaling bare for å sende melding til og med. Anonymkode: b145f...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #6 Del Skrevet 15. juli 2021 exictence skrev (13 timer siden): Takk for svar. Trodd man måtte betale for å skrive med noen Jeg har prøvd www.sidetmedord.no for å skrive med noen, men siden har en dårlig chattefunskjon og blir man blir overvåket. Jeg kom i kontakt med en kvinne som ville utdype noen greier for meg, da fikk hun melding fra admin at hun måtte dempe seg.. Twitter og MeWe har jo en kjempebra chattefunskjon, gratis er det også... man velger jo bare grupper for hva man vil diskutere😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 15. juli 2021 #7 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Jeg har prøvd www.sidetmedord.no for å skrive med noen, men siden har en dårlig chattefunskjon og blir man blir overvåket. Jeg kom i kontakt med en kvinne som ville utdype noen greier for meg, da fikk hun melding fra admin at hun måtte dempe seg.. Twitter og MeWe har jo en kjempebra chattefunskjon, gratis er det også... man velger jo bare grupper for hva man vil diskutere😇 Hva er sidemedord.no? Chattet dere ikke privat mtp. admin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15. juli 2021 #8 Del Skrevet 15. juli 2021 Usikker på om overvåking er innenfor juridisk. Må vel markere det veldig godt evt, kreve at man aksepterer det for å bruke tjenesten osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Del Skrevet 15. juli 2021 CorvusCorax skrev (8 minutter siden): Hva er sidemedord.no? Chattet dere ikke privat mtp. admin? sidetmedord er en side som mental helse står bak. Hvor personer som har det vanskelig i livet kan skrive til hverandre. Har ingenting med dating å gjøre. Anonymkode: ec047...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 15. juli 2021 #10 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): sidetmedord er en side som mental helse står bak. Hvor personer som har det vanskelig i livet kan skrive til hverandre. Har ingenting med dating å gjøre. Anonymkode: ec047...fd3 Jøss. Merkelig å foreslå det som et alternativ da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #11 Del Skrevet 15. juli 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Hva er sidemedord.no? Chattet dere ikke privat mtp. admin? Joda, vi chattet i pm... Sidetmedord er vel en side som har underfora for vennskap, kjærlighet. kjærlighetsorg, depresjoner. etc. Jeg har jo gitt mye støtte, omsorg og oppmuntret mange kvinner.. jeg elsker jo å få frem et smil til fremmede, og de positive tilbakemeldingene har vært boost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Joda, vi chattet i pm... Sidetmedord er vel en side som har underfora for vennskap, kjærlighet. kjærlighetsorg, depresjoner. etc. Jeg har jo gitt mye støtte, omsorg og oppmuntret mange kvinner.. jeg elsker jo å få frem et smil til fremmede, og de positive tilbakemeldingene har vært boost. Det er jo ikke en dating side. Anonymkode: ec047...fd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #13 Del Skrevet 15. juli 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Jøss. Merkelig å foreslå det som et alternativ da. Det er nok ikke så skinnhellig at ikke noen bruker det til dating, det er jo ikke bilder, men det er jo en fin måte å bli kjent med mennesker, enten de trenger oppmerksomhet eller har andre hensikter.. Nei, det er ikke en datingside, men det må nesten TS avgjøre hvor og hvem hun vil ha kontakt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 15. juli 2021 #14 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Det er nok ikke så skinnhellig at ikke noen bruker det til dating, det er jo ikke bilder, men det er jo en fin måte å bli kjent med mennesker, enten de trenger oppmerksomhet eller har andre hensikter.. Nei, det er ikke en datingside, men det må nesten TS avgjøre hvor og hvem hun vil ha kontakt med... Hun vil nok i førsteomgang komme i kontakt med mennesker som har det bra, og som ikke trenger psykisk støtte, men heller er klar for en date. Les overskriften. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #15 Del Skrevet 15. juli 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Hun vil nok i førsteomgang komme i kontakt med mennesker som har det bra, og som ikke trenger psykisk støtte, men heller er klar for en date. Les overskriften. Det er folk som har det bra der også, noen savner faktisk kjæreste også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 15. juli 2021 #16 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Det er folk som har det bra der også, noen savner faktisk kjæreste også... Men det er ikke poenget med siden. Så jeg foreslår at du holder deg unna om ditt eneste formål er en date med et menneske som sliter. Du utnytter deres sårbarhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #17 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Det er folk som har det bra der også, noen savner faktisk kjæreste også... Bare slutt! Mange av menneskene som er der tror jeg har mer enn nok med seg selv og sine tanker og følelser. Anonymkode: ec047...fd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #18 Del Skrevet 15. juli 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Men det er ikke poenget med siden. Så jeg foreslår at du holder deg unna om ditt eneste formål er en date med et menneske som sliter. Du utnytter deres sårbarhet. Hvordan kan du si det om meg, etter at dem jeg har kontakt med synes det hjelper. Jeg bruker ikke siden for å date, jeg bruker den for å treffe nye mennesker. Kan du nekte meg det tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. juli 2021 #19 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare slutt! Mange av menneskene som er der tror jeg har mer enn nok med seg selv og sine tanker og følelser. Anonymkode: ec047...fd3 Du skjønner ikke at det er nettopp dem som søker kontakt og vil ut av ensomheten, de fleste er meget oppegående mennesker og sliter ikke så mye, de vil bare ha noen å skrive til, enten det er matoppskrift eller dyrehold... Endret 15. juli 2021 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 15. juli 2021 #20 Del Skrevet 15. juli 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Hvordan kan du si det om meg, etter at dem jeg har kontakt med synes det hjelper. Jeg bruker ikke siden for å date, jeg bruker den for å treffe nye mennesker. Kan du nekte meg det tror du? Nei, jeg kan ikke nekte deg noe. Men jeg antok at du brukte det som dating mtp. at du nevnte stedet som et alternativ for dating. TS spør hvor hun kan finne gratis dating-apper. Så det var vel ikke en merkelig antagelse? Kom heller med tips om gratis datingapper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå