Elena80 Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 (endret) Fjernet Endret 14. juli 2021 av Elena80
Elena80 Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2021 (endret) Fjernet Endret 14. juli 2021 av Elena80
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Fysj det der er nok ubehagelig, ta det opp med utleier? Anonymkode: c90bd...7c6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Funnet de i sengen hos meg også. Har googlet det tidligere og skjønt at det er «vanlig» å finne på soverommet/i senga. Anonymkode: 3fd29...469
Elena80 Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fysj det der er nok ubehagelig, ta det opp med utleier? Anonymkode: c90bd...7c6 En gang da vi oppdaget sølvkre på badet, sa han at han har aldri hørt at de er der nede, men de har sett selv disse oppe. Det var svaret hans… her er veldig fuktig også, det har jeg tatt opp med han også, men ha sa bare luft bra og ikke sett møblene rett til veggen, det må være avstand mellom disse. Og jeg åpner vinduer bestandig, er så redd at om vinteren blir det helt forferdelig her, kaldt og fuktig. Vurderer å flytte herfra, men akkurat nå ligger det ingenting passende for leie. Men så er også redd for å ta dyrene med oss til neste leilighet. Endret 14. juli 2021 av Elena80
Elena80 Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Funnet de i sengen hos meg også. Har googlet det tidligere og skjønt at det er «vanlig» å finne på soverommet/i senga. Anonymkode: 3fd29...469 Grusomt. Dattera klarer ikke sove i senga hennes nå.. jeg har støvsuget alt rundt og skal gjøre det hver dag, men slitsomt også. Hun tåler ikke å finne dyrene i seng.
Elena80 Skrevet 14. juli 2021 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2021 Passpartou skrev (5 minutter siden): Den øverste er nok skjeggkre ja. Vet ikke hvorfor jeg håpet at det er «bare» sølvkre, det er ubehagelig uansett, men kjeggkre mer vanskelig å bli kvitt med? Skal sette limfeller snart og får vurdere omfanget …
Gjest Passpartou Skrevet 14. juli 2021 #9 Skrevet 14. juli 2021 Elena80 skrev (8 minutter siden): Vet ikke hvorfor jeg håpet at det er «bare» sølvkre, det er ubehagelig uansett, men kjeggkre mer vanskelig å bli kvitt med? Skal sette limfeller snart og får vurdere omfanget … Sølvkre vil ikke klare å klatre i sengen, og vil holde seg på våtrom.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #10 Skrevet 14. juli 2021 Passpartou skrev (1 time siden): Sølvkre vil ikke klare å klatre i sengen, og vil holde seg på våtrom. Det er ikke sant. Sølvkre kan klatre og er fint mulig å finne dem også i senger. Gjorde det i sommer på hytten. Det er nesten umulig å si om det øverste er sølv eller skjegg. Men - det går jo an å gjøre noe med det. Og de er ikke farlige Anonymkode: 08971...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå