AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Er inne i en litt kjip periode av livet. Jeg og samboer skal gå fra hverandre, dette ble bestemt på lørdag. Jeg har på en måte stengt alle følelser kjennes det ut som. Jeg føler ingen ting men håper prosessen ikke skal ta så lang tid da det er ubehagelig å være hjemme. ( han må flytte da jeg eier huset). Vi snakker ikke no særlig sammen og jeg vet svært lite om hans plan/ prosess framover. Men tilbake til spørsmålet mitt. I natt hadde jeg to sterke drømmer som jeg ikke kan huske jeg har hatt så tydlige før. Den første klassikeren var at jeg falt. Falt lenge, så bakken og husker jeg tenkte at jeg bare kunne treffe den. Det skjedde jo selvfølgelig ikke, hvis ikke det var når jeg våkna med et rykk. Den andre jeg hadde etter at jeg sovnet igjen var at jeg var under vann. Jeg holdt pusten men tenkte på et tidspunkt at jeg skulle prøve å trekke pusten. Og til min store overraskelse gikk det helt fint. Jeg kunne puste under vann🙈 Tror på en måte disse drømmene vil fortelle meg noe. Har lest litt om det på google men er også spent om dere har noen ideer? Det finnes vel muligens noen som er gode på dette? På forhånd takk😊 Anonymkode: 425f2...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå