AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Har to gutter, en som er ca 85cm og en som er 95. Veldig kjipt om han minste ikke kan ta noe ifølge med en voksen😅 hva er deres erfaring ? Anonymkode: 7d210...96a
^^Belle^^ Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Nå er det en stund siden vi var der, kanskje 5 år siden, men jeg husker at minsten syntes det var himla kjipt å være under 90 cm. Det var ikke mye spennende å ta for henne ihvertfall. Hun er dog over gjennomsnittet vågal og hadde lyst til å ta ''alt''.
ablaze Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 (endret) Jeg tror det er lite en under 90 kan ta. De kommer gratis inn, så det sier vel litt.. Dra til Vitengarden på Nærbø heller - mer gøy for de minste der Endret 14. juli 2021 av ablaze
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Det er noen små karuseller, en liten togbane, osv. (Samt selvfølgelig ting dere kan ta sammen) Helt topp for den ene ungen min da den var under 90cm. Ufattelig kjedelig for søskenet da det var under 90cm. Men brannstasjonen var kjekk, og sjokoladefabrikken, osv. Så det var ting å gjøre. Anonymkode: 91ed4...e96
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Det er tre små karuseller: noen dyr som går seint rundt og rundt, er tog som kjører en runde og noen tekopper som der er fart i Brannstasjonen er stengt nå, så det er dumt Ellers er det noen leketrøtraktorer og noen elektriske gravemaskiner. Ville tatt med badetøy og fått billett en varm dag, det er et sted de kan løpe i forskjellige fontener og sånn! Mange små barn der. Ellers usikker på traktorturen hos gråtass, tror alle kan være med på den? Står nok på nettsiden. 🤔 Ellers er det meste for de over 90 ja.. Litt kjipt om den under 90 må stå å se på den som er over 90 som kan ta alt. Da ville jeg heller delt sånn at en forelder er med hvert barn kanskje 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7ceaa...f6f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Båre barn har elsket Kongeparken siden de kunne gå! Det er masse kjekke ting de kan gjøre? Selv om de ikke kan ta de største karusellene. Som nevnt over er det traktorer, gravemaskiner, krasjbiler, vannpark, tre småkaruseller osv. kongeparken er nok den parken i Norge som treffer best på flere aldersgrupper🙌🏻😊 Anonymkode: bfcd1...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå