Gå til innhold

Hva er greien med svart vaskemaskin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det liksom design og stilig?

Blir jo veldig kontrast på et bad med hvite fliser og blir det ikke fort fingeravtrykk og synlig støv på vaskemaskinen? 

Anonymkode: ecf38...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det selv. Har mørkt bad til, syns det er stilig og maskulint. Jeg har ikke tenkt over støv og fingeravtrykk, har ikke vært noe problem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Har alle bad hvite fliser? 🤔

Mitt bad har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel et valg for de som ønsker og syns det passer, ikke et must 😉

Anonymkode: a012f...b0f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mitt bad har. 

Ja, men du forstår vel at ikke alle bad ligner ditt? At ikke alle har samme interiør? 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Valgmuligheter. Langt fra alle har hvite fliser. Veldig mange har mørke bad og da er det finere med sort maskin.

Klarer du ikke å se utenfor din egen leilighet? At andre har det forskjellig fra deg?

Anonymkode: 3d438...dc4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har grå fliser og svarte detaljer (stikkontakt, lysbryter, vifte, servantarmatur osv) og kunne derfor fint hatt svart vaskemaskin. Ser ikke hvorfor valgmuligheter er et problem? 

Anonymkode: 91cb9...eb2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Valgmuligheter. Langt fra alle har hvite fliser. Veldig mange har mørke bad og da er det finere med sort maskin.

Klarer du ikke å se utenfor din egen leilighet? At andre har det forskjellig fra deg?

Ja, men jeg ser på svarte bad som bad taste egentlig, litt som svart skinnsofa med glassbord og cola og chips på bordet og masse rølp, så jeg tenkte faktisk ikke på mørke bad. Har vært borti er brunt toalett før og ja, det var ganske møkkete. I det minste prøver jeg å vurdere svart vaskemaskin. Jeg er så sterk. ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har grå fliser og lysegrå vegger på vaskerommet. Sort maskin og sort utslagsvask hadde vært utrolig stilig.

Takk for ideen - det er notert bak øret til neste oppgradering av vaskerommet. 

Anonymkode: 8eb98...7c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det liksom design og stilig?

Blir jo veldig kontrast på et bad med hvite fliser og blir det ikke fort fingeravtrykk og synlig støv på vaskemaskinen? 

Krav fra BLM.

Og snart får vi også vaskemaskiner i reinbuens farger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart vaskemaskin fordi den var over 1000 kr billigere enn den hvite av samme modell.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt skal være svart for tiden, og de som velger det sier stadig at de er «så fornøyde med at vi torde». Som om det er nyskapende. Jeg spår at det blir umoderne veldig fort.

Anonymkode: e42c0...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alt skal være svart for tiden, og de som velger det sier stadig at de er «så fornøyde med at vi torde». Som om det er nyskapende. Jeg spår at det blir umoderne veldig fort.

Anonymkode: e42c0...214

Nå høres du ut som foreldrene mine da jeg valgte kjøleskap i børstet stål for 20 år siden. Og insisterte på at hvit front var tidløst og det eneste riktige. 

Anonymkode: 8eb98...7c5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (1 time siden):

Har alle bad hvite fliser? 🤔

Så klart! Hvis ikke kommer flisepolitiet og tar deg! (Skulle ønske jeg hadde hvite fliser, jeg har sånn 80-tallsfliser med bord, lekkert. Not.)

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt bad har. 

Så bra, hvis du må ha maskinen på badet, så kjøper du bare en hvit, da vel.

cleangal skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde svart vaskemaskin fordi den var over 1000 kr billigere enn den hvite av samme modell.

Det hadde fått meg også til å kjøpe sort maskin.

Jeg er så heldig at jeg har vaskerom, så fargen på maskinen spiller ingen rolle for andre enn meg selv, og jeg har hvite hvitevarer, både på vaskerom og kjøkken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men jeg ser på svarte bad som bad taste egentlig, litt som svart skinnsofa med glassbord og cola og chips på bordet og masse rølp, så jeg tenkte faktisk ikke på mørke bad. Har vært borti er brunt toalett før og ja, det var ganske møkkete. I det minste prøver jeg å vurdere svart vaskemaskin. Jeg er så sterk. ❤️ 

Så er det mange, kanskje litt mer trendy som ser på hvite fliser på badet som bad taste…

Rart med det, smaken er som baken.

Du virker ganske «enkel» som ikke forstår at folk har ulik stil og smak, og at trendene endrer seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stakkers dere. 

"Stakkars". Bare hyggelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vaskemaskin er verken sort eller hvit, den passer ikke inn sammen med de andre maskinene på felles vaskerom: Det går helt fint, det er et inkluderende felleskap blant maskinene i kjelleren og den vasker helt perfekt. Det ble den maskinen fordi den var på tilbud og er en kombimaskin med tørkefunksjon også. Det er ikke sånn at jeg vurderte farge som veldig viktig siden den ikke skal fremvises ved besøk eller postes bilder av i sosiale medier og lignende. Det er ganske enkelt en vaskemaskin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gud bedre, du må virkelig kjede deg i ferien siden du oppretter den tråden.

Anonymkode: 2b2b1...ba5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...