Gå til innhold

hvordan finne ut om jeg liker de, ikke bekymre meg for om de liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med dating mtp at jeg er så redd for at de ikke skal like meg at jeg ikke klarer å fokusere på om jeg liker de, hvis det gir mening?

Noen som har hatt dette problemet selv? Og hvordan har dere evt kommet ut av denne tankegangen?

Tar imot alle tips, gjerne så spesifikt som mulig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

When you learn to accept instead of expect, you'll have fewer disappointments.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner problemstillingen. Jeg har vært likedan. Det som hjalp for meg var å jobbe med egen selvtillit. Om selvtilliten - og tilliten til at det finnes flere menn der ute - er på plass, er det lettere å fokusere på hva DU vil.

Anonymkode: 38939...986

• Liker 1
Skrevet
athenafavreau skrev (7 timer siden):

Jeg sliter litt med dating mtp at jeg er så redd for at de ikke skal like meg at jeg ikke klarer å fokusere på om jeg liker de, hvis det gir mening?

Noen som har hatt dette problemet selv? Og hvordan har dere evt kommet ut av denne tankegangen?

Tar imot alle tips, gjerne så spesifikt som mulig! 

Dette tror jeg er noe veldig mange jenter sliter med. De ønsker så sterkt at daten skal like dem, at de tilpasser seg, lukker øynene for røde flagg, svelger kameler, og blir alt for opptatt av å please. Jeg var også sånn da jeg var ung, men med erfaring, økt selvsikkerhet, og en større bevissthet rundt hva jeg ønsker og trenger, klarte jeg å sette mer fokus på hva jeg liker. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...