AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Jeg var i et godt kjæresteforhold i 3 år inntil nylig, da vi fant ut at dette ikke gikk lenger. Min eks har sagt at han har hatt følelser for både kvinner og menn, og han fortalte meg nå for ikke lenge siden at han tenner kun på menn, og at han hadde en veldig stor lengsel etter å være dame. Dette er noe jeg har hatt mistanke om, pga at jeg har oppdaget at bl.a undertøy har blitt flyttet på i kommoden. Etter en lang diskusjon så bestemte vi oss for å fortsette å være venner, da livene våre har blitt slik at vi er avhengige av hverandre. Sexlivet vårt var egentlig også dødt etter det første året, og han skyldte på problemer på jobben. Siden vi er så pass gode venner, og pga at jeg allerede har sett hen naken mange ganger, så har hen spurt meg om råd for å kle seg opp som dame og bli tatt for å være det. Hen har i utgangspunktet et feminint ansikt, og hens penis er heller liten, så hen klarer faktisk å få gjemt den inne i seg selv, og hen bruker teip for å holde den inne. Som et tillegg til den trans-debatten som utarter seg i KG, så kan jeg si at hen bruker ofte å følge meg til bassenget. Vi bytter om i damegarderoben, og få har vel lagt merke til at det er noe unormalt, så det fungerer veldig bra. Ikke noe oppstyr, ingen skade skjedd, ingen hysteriske damer eller jenter . Jeg tror faktisk at det hadde blitt problemer om hen hadde gått i herregarderoben, Men hens følelse av å være den hen er, den er virkelig rørende. Skal ikke hen få lov til å være den hen vil og være venninna som jeg kan ta med meg i bassenget, som kan følge meg i garderoben og i dusjen? Jeg betrakter hen mye mer som dame enn som mann, og nå når jeg skjønner at hen var alt for lik meg selv, så ser jeg på hen med nye øyne og vil gjerne fortsette å ha hen i livet mitt, men som min beste venninne... Anonymkode: 58182...b81 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: bl.a undertøy har blitt flyttet på i kommoden. hmmmm. Og hva skjer med å kalle jenter og kvinner hysteriske?? Anonymkode: cd903...873
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var i et godt kjæresteforhold i 3 år inntil nylig, da vi fant ut at dette ikke gikk lenger. Min eks har sagt at han har hatt følelser for både kvinner og menn, og han fortalte meg nå for ikke lenge siden at han tenner kun på menn, og at han hadde en veldig stor lengsel etter å være dame. Dette er noe jeg har hatt mistanke om, pga at jeg har oppdaget at bl.a undertøy har blitt flyttet på i kommoden. Etter en lang diskusjon så bestemte vi oss for å fortsette å være venner, da livene våre har blitt slik at vi er avhengige av hverandre. Sexlivet vårt var egentlig også dødt etter det første året, og han skyldte på problemer på jobben. Siden vi er så pass gode venner, og pga at jeg allerede har sett hen naken mange ganger, så har hen spurt meg om råd for å kle seg opp som dame og bli tatt for å være det. Hen har i utgangspunktet et feminint ansikt, og hens penis er heller liten, så hen klarer faktisk å få gjemt den inne i seg selv, og hen bruker teip for å holde den inne. Som et tillegg til den trans-debatten som utarter seg i KG, så kan jeg si at hen bruker ofte å følge meg til bassenget. Vi bytter om i damegarderoben, og få har vel lagt merke til at det er noe unormalt, så det fungerer veldig bra. Ikke noe oppstyr, ingen skade skjedd, ingen hysteriske damer eller jenter . Jeg tror faktisk at det hadde blitt problemer om hen hadde gått i herregarderoben, Men hens følelse av å være den hen er, den er virkelig rørende. Skal ikke hen få lov til å være den hen vil og være venninna som jeg kan ta med meg i bassenget, som kan følge meg i garderoben og i dusjen? Jeg betrakter hen mye mer som dame enn som mann, og nå når jeg skjønner at hen var alt for lik meg selv, så ser jeg på hen med nye øyne og vil gjerne fortsette å ha hen i livet mitt, men som min beste venninne... Anonymkode: 58182...b81 Så fint Anonymkode: be213...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Er det noen som i det hele tatt klarer å gjøre noe uten å fortelle det til andre? 🙈 Anonymkode: c3340...b25 14
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen som i det hele tatt klarer å gjøre noe uten å fortelle det til andre? 🙈 Anonymkode: c3340...b25 Du må ikke kommentere i alle tråder. Anonymkode: be213...9c9 2
Englejenta Skrevet 14. juli 2021 #7 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg var i et godt kjæresteforhold i 3 år inntil nylig, da vi fant ut at dette ikke gikk lenger. Min eks har sagt at han har hatt følelser for både kvinner og menn, og han fortalte meg nå for ikke lenge siden at han tenner kun på menn, og at han hadde en veldig stor lengsel etter å være dame. Dette er noe jeg har hatt mistanke om, pga at jeg har oppdaget at bl.a undertøy har blitt flyttet på i kommoden. Etter en lang diskusjon så bestemte vi oss for å fortsette å være venner, da livene våre har blitt slik at vi er avhengige av hverandre. Sexlivet vårt var egentlig også dødt etter det første året, og han skyldte på problemer på jobben. Siden vi er så pass gode venner, og pga at jeg allerede har sett hen naken mange ganger, så har hen spurt meg om råd for å kle seg opp som dame og bli tatt for å være det. Hen har i utgangspunktet et feminint ansikt, og hens penis er heller liten, så hen klarer faktisk å få gjemt den inne i seg selv, og hen bruker teip for å holde den inne. Som et tillegg til den trans-debatten som utarter seg i KG, så kan jeg si at hen bruker ofte å følge meg til bassenget. Vi bytter om i damegarderoben, og få har vel lagt merke til at det er noe unormalt, så det fungerer veldig bra. Ikke noe oppstyr, ingen skade skjedd, ingen hysteriske damer eller jenter . Jeg tror faktisk at det hadde blitt problemer om hen hadde gått i herregarderoben, Men hens følelse av å være den hen er, den er virkelig rørende. Skal ikke hen få lov til å være den hen vil og være venninna som jeg kan ta med meg i bassenget, som kan følge meg i garderoben og i dusjen? Jeg betrakter hen mye mer som dame enn som mann, og nå når jeg skjønner at hen var alt for lik meg selv, så ser jeg på hen med nye øyne og vil gjerne fortsette å ha hen i livet mitt, men som min beste venninne... Anonymkode: 58182...b81 Synes det du skriver her er bare nydelig ❤️ Håper dere kan fortsette å bevare vennskapet, ikke mange har så gode venner. Det er kjærlighet på sitt fineste ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #8 Skrevet 14. juli 2021 Slik jeg ser det er dette bare nok en måte som menn legger beslag på kvinners omsorg helt uten å gi noe tilbake som kvinnen behøver. Da snakker jeg både om at han/hen ikke kunne være den kjæresten du egentlig var ute etter da dere møttes, men også om at hen vil stå i veien for at du møter nye menn. Mange menn vil gå rett forbi en kvinne som henger sammen med en eks, sånn er det bare. Så menn som vil være venn med eksen er nokså ego i utgangspunktet. Ikke nok med det, men det er en ytterst slesk måte å gjøre det på, for hvem klarer vel å si nei til stakkars transpersonen, som lever med så vonde følelser? Min mening; Vil man leve som kvinne så får man ta ansvar som kvinne. Anonymkode: d55e8...8d4 2
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juli 2021 #9 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slik jeg ser det er dette bare nok en måte som menn legger beslag på kvinners omsorg helt uten å gi noe tilbake som kvinnen behøver. Da snakker jeg både om at han/hen ikke kunne være den kjæresten du egentlig var ute etter da dere møttes, men også om at hen vil stå i veien for at du møter nye menn. Mange menn vil gå rett forbi en kvinne som henger sammen med en eks, sånn er det bare. Så menn som vil være venn med eksen er nokså ego i utgangspunktet. Ikke nok med det, men det er en ytterst slesk måte å gjøre det på, for hvem klarer vel å si nei til stakkars transpersonen, som lever med så vonde følelser? Min mening; Vil man leve som kvinne så får man ta ansvar som kvinne. Anonymkode: d55e8...8d4 Atte……. Hæ!?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #10 Skrevet 14. juli 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Atte……. Hæ!? Ja, der har du det igjen. Fordi jeg er kvinne så skal liksom jeg drive og forklare og lære opp andre, bare de sier «atte...hæ?» Sorry mac, det kommer ikke til å skje. Anonymkode: d55e8...8d4 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #11 Skrevet 14. juli 2021 Problemet er alle de som later som de er transkvinner, ikke de som er det. Anonymkode: 2da2d...3e7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #12 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg var i et godt kjæresteforhold i 3 år inntil nylig, da vi fant ut at dette ikke gikk lenger. Min eks har sagt at han har hatt følelser for både kvinner og menn, og han fortalte meg nå for ikke lenge siden at han tenner kun på menn, og at han hadde en veldig stor lengsel etter å være dame. Dette er noe jeg har hatt mistanke om, pga at jeg har oppdaget at bl.a undertøy har blitt flyttet på i kommoden. Etter en lang diskusjon så bestemte vi oss for å fortsette å være venner, da livene våre har blitt slik at vi er avhengige av hverandre. Sexlivet vårt var egentlig også dødt etter det første året, og han skyldte på problemer på jobben. Siden vi er så pass gode venner, og pga at jeg allerede har sett hen naken mange ganger, så har hen spurt meg om råd for å kle seg opp som dame og bli tatt for å være det. Hen har i utgangspunktet et feminint ansikt, og hens penis er heller liten, så hen klarer faktisk å få gjemt den inne i seg selv, og hen bruker teip for å holde den inne. Som et tillegg til den trans-debatten som utarter seg i KG, så kan jeg si at hen bruker ofte å følge meg til bassenget. Vi bytter om i damegarderoben, og få har vel lagt merke til at det er noe unormalt, så det fungerer veldig bra. Ikke noe oppstyr, ingen skade skjedd, ingen hysteriske damer eller jenter . Jeg tror faktisk at det hadde blitt problemer om hen hadde gått i herregarderoben, Men hens følelse av å være den hen er, den er virkelig rørende. Skal ikke hen få lov til å være den hen vil og være venninna som jeg kan ta med meg i bassenget, som kan følge meg i garderoben og i dusjen? Jeg betrakter hen mye mer som dame enn som mann, og nå når jeg skjønner at hen var alt for lik meg selv, så ser jeg på hen med nye øyne og vil gjerne fortsette å ha hen i livet mitt, men som min beste venninne... Anonymkode: 58182...b81 Han skal selvsagt få være den han vil. Men han er fortsatt biologisk sett mann og bør etter min mening skifte i herregarderoben. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel om jeg møtte ham i damegarderoben. Han har vel ikke pupper og har fortsatt penis, så andre i garderoben vil jo se at han er mann? Anonymkode: a46bd...ce3 2
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juli 2021 #13 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, der har du det igjen. Fordi jeg er kvinne så skal liksom jeg drive og forklare og lære opp andre, bare de sier «atte...hæ?» Sorry mac, det kommer ikke til å skje. Anonymkode: d55e8...8d4 Du skal ikke forklare fordi du er kvinne. Du er gitt en anledning til å oppklare/moderere en rant uten mening eller retning. Dette uavhengig av kjønnet ditt. Jeg visste ikke at du er kvinne, så den kan du ikke klistre på meg.
Gjest Alterego666 Skrevet 14. juli 2021 #14 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er alle de som later som de er transkvinner, ikke de som er det. Anonymkode: 2da2d...3e7 Der snakker vi store horder av mennesker?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #15 Skrevet 14. juli 2021 Jeg hadde ikke vært komfortabel med å dele garderobe med han. Anonymkode: 17563...11a 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #16 Skrevet 14. juli 2021 Så fint at dere kan bevare vennskapet og at du kan støtte hen i å leve som kvinne. Når det er sagt hadde jeg ikke likt å møte en mann med penis i dusjen/ i kvinnegarderoben. Jeg hadde kanskje ikke turt å si noe om jeg så det, men kvinnegarderoben er et "safe space" for kvinner, også for de av oss som er blir utsatt for overgrep av menn. Jeg hadde ikke møtte opp i svømmehallen igjen om jeg måttet dele garderoben med en som ser ut som en biologisk mann. Anonymkode: 1b0b3...c1d 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #17 Skrevet 14. juli 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Du skal ikke forklare fordi du er kvinne. Du er gitt en anledning til å oppklare/moderere en rant uten mening eller retning. Dette uavhengig av kjønnet ditt. Jeg visste ikke at du er kvinne, så den kan du ikke klistre på meg. Den anledningen har jeg jo uansett. Anonymkode: d55e8...8d4
Isaccis Skrevet 14. juli 2021 #18 Skrevet 14. juli 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Slik jeg ser det er dette bare nok en måte som menn legger beslag på kvinners omsorg helt uten å gi noe tilbake som kvinnen behøver. Da snakker jeg både om at han/hen ikke kunne være den kjæresten du egentlig var ute etter da dere møttes, men også om at hen vil stå i veien for at du møter nye menn. Mange menn vil gå rett forbi en kvinne som henger sammen med en eks, sånn er det bare. Så menn som vil være venn med eksen er nokså ego i utgangspunktet. Ikke nok med det, men det er en ytterst slesk måte å gjøre det på, for hvem klarer vel å si nei til stakkars transpersonen, som lever med så vonde følelser? Min mening; Vil man leve som kvinne så får man ta ansvar som kvinne. Anonymkode: d55e8...8d4 hahahhaha, tror du overvurderer hvilke skritt menn er villig til å ta for å føle en kvinnes omsorg. Oppegående menn skjønner også at det er et sunt og godt tegn hvis dama og eksen faktisk har klart å bevare et vennskap etter å ha gått lei som kjærester. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #19 Skrevet 14. juli 2021 Isaccis skrev (1 minutt siden): Oppegående menn skjønner også at det er et sunt og godt tegn hvis dama og eksen faktisk har klart å bevare et vennskap etter å ha gått lei som kjærester. Vi får være enige om å være ekstremt uenige i den saken Anonymkode: d55e8...8d4
Isaccis Skrevet 14. juli 2021 #20 Skrevet 14. juli 2021 10 minutter siden, Alterego666 said: Der snakker vi store horder av mennesker? Det rett og slett kryyyr av menn i stiletthæler og parykk som med tilgjort lyst tonefall prøver å bli venninne med oss!!! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå