AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Helt ærlig: er du skuffet over hvordan noen av barna dine ble? Hva hadde du sett for deg/ønsket? Og hvordan ble barnet? Anonymkode: ddbda...b1a 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Kunne ønske sønnen min var penere. Datter er veldig fin. Anonymkode: 57fb1...0a1 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Neida ikke skuffet nå lengre! Men jeg hadde voldsomme amibisjoner på vegne av mine barn fra starten av, var sikker på at de skulle kunne bli både det ene og det andre! Så senket forventningene seg år for år og en stund Da eldstemann festet mye var eneste håpet mitt at han ikke skulle ende på gata. Nå har han skikket seg og fått sine yrker som passer dem godt, gode liv osv og det ble det beste for dem og meg ! Så i dag er jeg svært stolt og lykkelig mor til voksne barn. Anonymkode: d3e9b...3ad 30
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Ikke skuffet, men det ene voksne barnet har problemer med psyken som gjør at livet ikke er så enkelt bestandig. H*n har slitt mer enn søsknene hele livet. Er selvsagt ikke skuffet, men trist for at livet ble så vanskelig for denne unge voksne. Anonymkode: 7db49...17c 28
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Jeg er skuffet over noe som en av dem gjorde. Jeg har aldri vært skuffet over hva de er. Anonymkode: 5c6b9...d15 11
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Skuffet at 2 av dem valgte lavstatus yrker Anonymkode: 51e4d...9e8 5
Kontorotta Skrevet 14. juli 2021 #7 Skrevet 14. juli 2021 Nei, skuffet er jeg ikke. Heller utrolig stolt. Både av barnet som tok master og sitter med en spennende jobb. Utrolig stolt av barnet som droppet ut av videregående, men som jobber og står på. Ansvarsfull og flott. Aldri noe mas om hjelp. Først av barna til å eie egen bolig. Stolt over minsten som er så flott et menneske. Ser ikke ut som om minsten kommer til å få toppkarakterer i alle fag, men er sikker på at det kommer til å gå greit likevel. De har alle sine styrker og svakheter. Og de to eldste har vært veldig flinke til å finne styrken sin i det de gjør. Er ikke sikker på om det er bevisst alltid, men det spiller ingen rolle. Svakhetene deres gjør dem bare menneskelige. 26
Kontorotta Skrevet 14. juli 2021 #8 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skuffet at 2 av dem valgte lavstatus yrker Anonymkode: 51e4d...9e8 Hvorfor? 22
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #9 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt ærlig: er du skuffet over hvordan noen av barna dine ble? Hva hadde du sett for deg/ønsket? Og hvordan ble barnet? Anonymkode: ddbda...b1a Barna mine er styggere enn det jeg er, så noe misfornøyd. Anonymkode: d422c...44c 5
Lorieen Skrevet 14. juli 2021 #10 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke skuffet, men det ene voksne barnet har problemer med psyken som gjør at livet ikke er så enkelt bestandig. H*n har slitt mer enn søsknene hele livet. Er selvsagt ikke skuffet, men trist for at livet ble så vanskelig for denne unge voksne. Anonymkode: 7db49...17c Dette, pluss legg til et par-tre fysiske autoimmune sykdommer som kompliserer ting ytterligere. Er ikke skuffet over barnet, men over at hen fikk det så vanskelig. 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skuffet at 2 av dem valgte lavstatus yrker Anonymkode: 51e4d...9e8 Det var vel arven fra deg da, at de ikke ble så veldig smarte......😏 Anonymkode: 15864...2d9 65
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #12 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kunne ønske sønnen min var penere. Datter er veldig fin. Anonymkode: 57fb1...0a1 Det er min store frykt at barna mine enten skal få mindre fordelaktig utseende eller ha lavere evner enn meg. Føler liksom at det jeg har fått til med toppkarakterer i skolen og høystatusjobb er «minimum». Anonymkode: ddbda...b1a 3
Hippogriff Skrevet 14. juli 2021 #13 Skrevet 14. juli 2021 Skjønner ikke helt spørsmålet. De er jo egne mennesker med sin egen verdi. Hadde vært rart om jeg skulle påberope meg å sitte på en fasitstandard som de skulle leve opp til. 43
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #14 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var vel arven fra deg da, at de ikke ble så veldig smarte......😏 Anonymkode: 15864...2d9 For de med lavstatusyrker er ikke så veldig smarte? Anonymkode: a4c04...7bf 21
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #15 Skrevet 14. juli 2021 Eneste "skuffelsen" er at ene barnet har arvet farens dysleksi, som gjør livet (går fortsatt på skolen) mye tyngre enn det hadde behøvd å være. Men jeg er ikke skuffet over noe de gjør/har gjort, tror ikke jeg har hatt andre forventninger/forhåpninger enn at de skal ha det bra og være lykkelige. De er fortsatt tenåringer, så lykken er noe jeg håper for dem på sikt. Ingen tenåringer er vel lykkelige. De er flotte mennesker, og har vært lette å oppdra. De har bra verdier, de er omtenksomme og greie uten å la seg tråkke på. De gjør små opprør, og viser at de tenker selv, uten at det går over styr. Det er spennende å stå på sidelinjen og se hvordan de utvikler seg, og hvilke retninger de velger utdannelsesmessig. Jeg blir stolt når jeg ser at ting jeg har jobbet aktivt med hele oppveksten deres (for eksempel lære dem ansvar, å respektere andre, å kunne kommunisere tydelig, og å kjenne egne grenser og følelser) har gitt dem en god ballast som de drar nytte av hele tiden. De takler motgang, og vet at livet ikke kommer til å være en dans på roser hele tiden. Alt i alt: jeg er ekstremt fornøyd både med dem og med egen jobb som mor. Anonymkode: 7fe0c...f09 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #16 Skrevet 14. juli 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Barna mine er styggere enn det jeg er, så noe misfornøyd. Anonymkode: d422c...44c Dette håper jeg er trolling, og at det ikke kommer fra en faktisk mor. For en syk ting å si - selv som anonym på et forum 💔 Anonymkode: 49735...598 31
Prøver18 Skrevet 14. juli 2021 #17 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kunne ønske sønnen min var penere. Datter er veldig fin. Anonymkode: 57fb1...0a1 Wooow 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #18 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For de med lavstatusyrker er ikke så veldig smarte? Anonymkode: a4c04...7bf Poenget glapp ja.....? Anonymkode: 15864...2d9 12
Carrot Skrevet 14. juli 2021 #19 Skrevet 14. juli 2021 Helt ærlig er jeg imponert over hvor bra de har skikket seg med tanke på foreldrene 😆 der hadde vi jaggu flaks gitt.. 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå