Gå til innhold

Hjelp meg å forstå meg på denne mannen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i 2 uker og hver gang på hans initiativ. Han er ny i byen og jeg har virkelig stillt opp og hjulpet ham med mye. 

Vi har vært sammen hver dag og jeg har overnattet hos han en helg. Vi har hatt sex 3 ganger på 2 uker. 

Vi er begge fremdeles på tinder og begge vet det. Han kysser meg sjeldent, men insisterer at jeg overnatter. Insisterer å møtes og holder min hånd hele tiden. Når vi er ute også. 

Helgen jeg overnattet ba han meg å bli en natt til. Etter jeg dro hjem venninnen min ringte og sa at hun så ham med en annen jente sent på kvelden. 

Dagen etter fortalte jeg det og han sa at det et bare for å bli kjent med nye mennesker pga han er ny osv. Han vil ikke miste meg. Det er bare meg han liker og beklaget. 

Han virker veldig emosjonell utilgjengelig. Vil ligge på fanget mitt og kose, men ikke kysse og ha sex . Vil være med meg hele tiden pga han sier at han har aldri følt seg mer komfortabel med noen.

Jeg har følelse at jeg er bare en stor trygghet og komfortsone for han . 

Anonymkode: 774db...a7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er du. Når man starter som fuckbuddies, så er han ikke ute etter noe forhold.

Da har han ikke følelser, kun et ligg og fuckbuddy.

Anonymkode: ca10c...f10

• Liker 4
Skrevet

Det høres ut som du er en fin venn å ha som ny i en by. Greit å få endel hjelp, vennskap, men også sex. Beklager, men her tror jeg at jeg hadde kasta inn håndkleet. Jo før jo bedre, før du får følelser for ham. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han trenger mer tid? Eller kanskje han er redd for å være for på slik at han skremmer deg bort? Det er ingen som vet hva han tenker basert på denne informasjonen, så du må nesten spørre ham.

Anonymkode: a3272...301

AnonymBruker
Skrevet

2 uker og 3 ligg er jo ingenting. Er du sikker på at du i det hele tatt liker han så godt? Vi damer har jo lett for å få litt tilknytningshormoner i sving når vi har sex.. 

Men det med at ting som starter som sex, bare er sex, det er bare tull. Er det noe ekte kjemi, så kan det skje uansett. Men det er absolutt ikke noe vits i å ha dårlig tid og å tvinge fram noe.. Hvis dere virkelig vil ha hverandre, trenger du ikke det. 

Anonymkode: 13f4c...84d

• Liker 1
Skrevet

Hadde gått hvis jeg hadde funnet ut han henger med andre damer...da hadde han ikke trengt meg hadde jeg tenkt da... er tortur å gå  å tenke på hva de gjør hvis man er interessert sjøl... dumt å ville seg sjøl så vondt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...