Gå til innhold

Vurderer Sverige tur

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.  Vi er en familie som vurderer og dra til Sverige på ferie en uke.  1 babyer og 2 voksne. Jeg er nysgjerrig på om noen har erfaring med dette? Lange køer? Covid tester osv? Jeg er full vaksinert,  men kjæreste og barn er ikke det.  Grensen er grønn,  men ønsker og høre fra noen som har tatt turen om hvordan erfaringen er? 

Anonymkode: 0bc20...8b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor like ved hvor Strømstadfergene kommer i havn (Sandefjord). Type et par hundre meter, og jeg observerer at køen fra fergene går relativt raskt unna. Vet det ikke svarer på alle dine spørsmål, men ville likevel si at det hele ser ut til å gå rimelig grei for seg.

Anonymkode: d8437...290

AnonymBruker
Skrevet

Var i Sverige forrige uke, ankom Norge med Color Line. Jeg er fullvaksinert. Fylte ut skjema for barnet, han trengte ikke teste seg. Jeg viste koronapasset og det var det. Tok selvfølgelig mye lenger tid enn vanlig, men ellers null problem :) 

Anonymkode: e0f8c...9a9

Skrevet

Takk for svar. Jeg fikk svar på det jeg lurte på 😊 var bekymret for å stå 6 t i kø med liten baby 😏

AnonymBruker
Skrevet

Må barn i karantene etter Sverigetur?

Anonymkode: 993c0...2d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Må barn i karantene etter Sverigetur?

Anonymkode: 993c0...2d5

Nei. Ikke fra de grønne områdene.

Anonymkode: 49708...401

AnonymBruker
Skrevet

Leste noe om at testene ikke trengtes å ta like langt inn lenger. Noen som vet om dette stemmer? 

Anonymkode: 28f4b...b89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Leste noe om at testene ikke trengtes å ta like langt inn lenger. Noen som vet om dette stemmer? 

Anonymkode: 28f4b...b89

Hvilke tester mener du?

Man kan få drop-in tester utført i flere norske byer, der man kun tar prøve rett innenfor nesa.

Anonymkode: 49708...401

AnonymBruker
Skrevet

På Grensa ved Storlien og Meråker i Trøndelag var det opptil 4 timer kø for å komme inn i Norge igjen. Folk uten vaksine måtte teste seg på vei inn igjen. 

Anonymkode: f58a9...404

• Opprett ny...