Gå til innhold

Er forelskelse bare tull og tøys og fullstendig irrasjonelt? Er det best å bare leve alene resten av livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bare se at verden bare glir forbi?

Anonymkode: e1f33...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er fantastisk herlig, synes jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og bare se at verden bare glir forbi?

Anonymkode: e1f33...57e

Forelskelse er bare den første fasen i et forhold. Stormende følelser som man nesten blir gal av. Det som kommer etterpå er mer stabilt, og jeg tror de aller fleste mennesker har det best i et forhold, forutsatt av at det er et bra forhold.

En del mennesker sier at de trives best alene og ikke vil ha partner. Jeg har ofte tenkt at det er en forsvarsmekanisme mot å bli såret, eller at man sliter med nære relasjoner. Det ligger jo i menneskers natur å ønske en partner.

Alle må uansett ta sitt eget valg på det området.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsket ikke forhold for 6 mnd siden for hadde hatt så mange dårlige erfaringer, men så dukket verdens fineste fyr opp da og nå kan jeg ikke se for meg å bli alene igjen. Må sies at forholdet vårt er veldig veldig bra da! 

Skrevet

Mange må det når de ikke får noe på markedet.

AnonymBruker
Skrevet

Holder meg langt unna alt som har med forhold, dating og sex å gjøre. 

Anonymkode: 64b0a...01d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er rasjonelle når de blir forelsket. De blir forelsket i en med utseende, penger eller status. 

Menn derimot blir forelsket uten at det er eksterne faktorer. Er vel derfor også menn blir avvist MYE mer enn kvinner. 

Anonymkode: 9691c...dc0

AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 2e894...2c1

Skrevet
true aspie skrev (På 14.7.2021 den 6.17):

Mange må det når de ikke får noe på markedet.

Jepp ser sånn ut litt trist å tenke på egentlig. Når man ønsker å ha noen i livet sitt, men ikke for en hver pris. Mitt sterkeste kort er i utlandet...så spørs det da om vi får til å møtes endelig etter 8-9 mnd. med chatting... han har i hvertfall vært der konstant, fulgt med på hvordan jeg har det og motsatt og ringt meg innimellom og følt vi har en fin tone ..han har jeg veldig lyst til å få møtt snart. Han venter på siste vaksina si... der må de vente bare 5 uker mens jeg må vente 12 uker så gikk litt fortere i det landet med 17 mill innbyggere enn med vårt 5,3 mill... men men er det meant to be så møtes vi vel snart. 

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse er deilig, helt fantastisk. Men det må være gjensidig. Jeg opplever det nå, for første gang i livet til tross for at jeg nærmer meg 40.

Lykkefølelsen er intens, og også vond de dagene man ikke får anledning til å møte kjæresten. Alt i alt er det nydelig, Du vil skjønne alle sanger, bøker, filmer og dikt som handler om kjærlighet, savn, lengsel, forelskelse. Det gjør livet så mye rikere, finere, vakrere. 🥰❤️

Anonymkode: d2c40...b62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...