AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #21 Skrevet 14. juli 2021 Hvem i alle dager er det som har parkett i en utleieleilighet? 🤣 Anonymkode: cf272...8c5 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #22 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem i alle dager er det som har parkett i en utleieleilighet? 🤣 Anonymkode: cf272...8c5 Jeg leier et sted med parkett, og det har der forøvrig vært alle steder jeg har leid før også. Har bodd der i over 3 år og det har ikke fått en eneste ripe så vidt jeg vet. Anonymkode: 7973a...4f8 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #23 Skrevet 14. juli 2021 Tror k mange blander parkett og laminat Anonymkode: 47783...e21 5
Fru Uperfekt Skrevet 14. juli 2021 #24 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvem i alle dager er det som har parkett i en utleieleilighet? 🤣 Anonymkode: cf272...8c5 Vi har, og har sjeldent hatt problemer med det. Leier ut møblert og vi har strategisk lagte tepper samt møbelknotter på alt av møblement 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #25 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 17.11): Hvem i alle dager er det som har parkett i en utleieleilighet? 🤣 Anonymkode: cf272...8c5 Så og si alle utleieleiligheter har det. At det alltid er så lurt tror jeg ikke og i hvert fall ikke billig parkett. Tenker at om man har det så må man forvente slitasje, men i dette tilfellet er det jo mer enn vanlig slitasje. Anonymkode: 7e0fb...265
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #26 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 23.10): Har leid ut en helt ny leilighet i ca ett halvt år. Jeg forventer vanlig bruksslitasje som feks riper, små hakk etc på parketten, men ikke tre stk store, dype hull(?) i parketten. Begge er ca 6x6 store og går noen mm ned i parketten. Det kan se ut til at noen feks har hoppet på møbelet slik at møbelet har laget de store merkene/hullene i parketten. Det har ikke vært brukt møbelknotter. Dette er på en plass hvor merkene er svært synlige, ikke feks under en sofa eller at man kan skjule det med et teppe. Det går ikke an å «fylle» de igjen med noe, da vises de nesten ennå bedre. Tekker de til seg veske, så blåses vel parketten opp, så noe MÅ gjøres. Jeg mener jo at dette ikke er vanlig bruksslitasje, men heller uansvarlig bruk av et eller annet som har gjort at det ble sånn og at det bør erstattes. Hva tenker dere er rimelig å kreve? Jeg har sagt at de kan prøve å finne en løsning selv og komme med et forslag til meg.. setter pris på innspill. Anonymkode: 60325...1d6 Hvor mange mm dype er de hullene? Hvor mange mm kan parketten slipes? Anonymkode: 9d820...aed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #27 Skrevet 1. august 2021 Er dette fortsettelsen på samme historie? Anonymkode: 9d820...aed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #28 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 23.29): Jo, har depositum. MEN det er andre skader i og utenfor leiligheten som må dekkes av depositumet, og det er usikkert om depositumet dekker alt.. venter på en endelig taksering av skadene som «mannen i gata» ikke klarer å reparere selv. har vært litt uheldig med leietakere, men veldig glad for å bli kvitt de! TS Anonymkode: 60325...1d6 Har det vært uoverensstemmelser mellom dere i løpet av leietiden før du oppdaget skadene i gulvet? Anonymkode: 9d820...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå