fitnessjenta Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 Hei! 😊 Jeg har noen ganger opplevd at folk angriper meg i debatter her inne mtp. brukernavnet mitt, blant annet at jeg må være en overfladisk person og en del av et dårlig miljø fordi brukernavnet mitt inneholder «fitness». Jeg rapporterer dette men innleggene blir ikke slettet. Regnes ikke disse eksemplene som brukerdebatt? Debatter sporer veldig av dersom jeg må bruke tid på å forsvare meg selv i debatter som omhandler noe helt annet, men det kan hende jeg har misforstått reglene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Hei, Jeg beklager at du har følt deg angrepet i debatter på forumet og ikke følt at dette har blitt tatt tak i! Det er generelt litt vanskelig å svare på uten å se de spesifikke innleggene i konteksten av tråden. Noen ganger blir innlegg opplevd annerledes avhengig av om man er personen som er målet bak innlegget eller ikke, så det kan være at moderator som har behandlet tråden ikke har tolket innleggene som brukerdebatt, men dersom du opplever at rapporter ikke blir behandlet på innlegg som du opplever som brukerdebatt så kan du sende en DM til meg eller en annen på moderatorteamet for å spørre om hvorfor. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå