AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Aldri. Hadde jeg slitt med partneren min hadde jeg prøvd og løse det med vedkommende enn å søke utover. med mindre man har en partner som har demens eller lignende ser jeg ingen grunn til å være utro Anonymkode: bc66a...996
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Jeg ble bedratt i mitt første seriøse og langvarige forhold. Uten at jeg skal si det er en årsakssammenheng, så har jeg i ettertid vært den som har bedratt. Så ja, jeg både har vært og kunne vært utro. For noen år tilbake fant jeg ut at jeg like greit gir opp, jeg er skadet gods og skåner verden ved å være alene. Da sårer jeg i hvert fall ingen andre enn meg selv. Anonymkode: fbf03...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Jeg er ikke i den situasjonen. Men det kan jo tenkes at noen av de som er det, kjenner på at de kan finne på å gjøre det fordi de ser på det som rettferdig etter at partneren har gjort det samme allerede. Kanskje dette som sagt stemmer for noen, men jeg vet ikke. Jeg synes uansett at det er galt å bedra noen, uavhengig av hva de har gjort mot en fra før. Anonymkode: 255f7...143 1
indigob Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Jeg har bedratt noen, faktisk. Skriver ikke dette for å få masse dritt nå, men for at andre kan se det fra en bedragers synspunkt. Jeg møtte en jeg forelsket meg i mens jeg var i forhold med en annen. jeg var utro og fant ut hva ekte kjærlighet var. Noen ganger så møter man sin store kjærlighet mens man er i et forhold med en Annen og det er veldig forvirrende. Man vet ikke alltid hva man føler eller hva man gjør. 5
NewStart87 Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 Nei. Er ikke slikt avskum og takk Gud for det. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 Lett. Men hadde ansett forholdet som ødelagt da. Anonymkode: d76fe...30b 1
Silva Pluvialis Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 indigob skrev (1 time siden): Jeg har bedratt noen, faktisk. Skriver ikke dette for å få masse dritt nå, men for at andre kan se det fra en bedragers synspunkt. Jeg møtte en jeg forelsket meg i mens jeg var i forhold med en annen. jeg var utro og fant ut hva ekte kjærlighet var. Noen ganger så møter man sin store kjærlighet mens man er i et forhold med en Annen og det er veldig forvirrende. Man vet ikke alltid hva man føler eller hva man gjør. Det er ingen unnskyldning. Om det er tilfellet så slår man opp istedenfor å være utro og holde partneren for narr. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 1 hour ago, NewStart87 said: Nei. Er ikke slikt avskum og takk Gud for det. Du er bedre enn folk flest, så bra! Det må føles godt. Anonymkode: fbf03...5c1 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 Nei aldri. Da gjør jeg det slutt først. For min del er utro folk bare smittebærere og egosentrisk. 4
Sleeping_beauty Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 Aldri... Har ikke samvittighet til og holde på sånn - overfor meg selv, og ikke minst partner. 1
indigob Skrevet 14. juli 2021 #13 Skrevet 14. juli 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Det er ingen unnskyldning. Om det er tilfellet så slår man opp istedenfor å være utro og holde partneren for narr. Det sa jeg og før jeg sto i det selv. Man begynner å tro at man er gal, man vet ikke om det man føler er rett og man blir usikker på om man burde slå opp eller ikke. Jeg holdt ikke min partner for narr, jeg er og var veldig glad i han og var hele tiden usikker på om jeg elsket han eller den jeg bedro han med 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #14 Skrevet 14. juli 2021 Nei, føler ikke behovet for å synke til samme nivå. Får uansett ingenting ut av det, annet enn at det ville vært vondt for begge parter. Anonymkode: bad98...3bd 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #15 Skrevet 14. juli 2021 Jeg spør fordi min mann ble bedratt av sin eks, og jeg kanskje tenker at dette har satt så støkk i han at han ikke vil finne på å være utro mot meg. Håper det. TS Anonymkode: d8802...739
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #16 Skrevet 14. juli 2021 indigob skrev (7 timer siden): Det sa jeg og før jeg sto i det selv. Man begynner å tro at man er gal, man vet ikke om det man føler er rett og man blir usikker på om man burde slå opp eller ikke. Jeg holdt ikke min partner for narr, jeg er og var veldig glad i han og var hele tiden usikker på om jeg elsket han eller den jeg bedro han med Har hatt det på akkurat samme måte, det er ikke så svart hvitt som mange tror - det er forvirrende å bli stormene forelsket når man er i forhold - forstår ikke hvorfor, vet ikke hva man skal gjøre, forvirrende, fortvilende og fantastisk på samme tid.. Anonymkode: dd62a...46d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #17 Skrevet 14. juli 2021 Det kunne jeg aldri gjort. Anonymkode: 657d3...d2a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #18 Skrevet 14. juli 2021 indigob skrev (7 timer siden): Det sa jeg og før jeg sto i det selv. Man begynner å tro at man er gal, man vet ikke om det man føler er rett og man blir usikker på om man burde slå opp eller ikke. Jeg holdt ikke min partner for narr, jeg er og var veldig glad i han og var hele tiden usikker på om jeg elsket han eller den jeg bedro han med Alle situasjoner er selvfølgelig forskjellige. Men er man såpass usikker så burde man nevne det for partneren. Kanskje si at man trenger pause for å finne ut av ting, eller lignende. Anonymkode: 255f7...143
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #19 Skrevet 14. juli 2021 En skal aldri si aldri..... Men nei, den brutale smerten unner jeg ikke min værste fiende. Jeg vil ikke være den personen som ødlegger livet til noen andre. Anonymkode: aa6f7...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #20 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg spør fordi min mann ble bedratt av sin eks, og jeg kanskje tenker at dette har satt så støkk i han at han ikke vil finne på å være utro mot meg. Håper det. TS Anonymkode: d8802...739 Det stemmer nok ja. Jeg kommer ALDRI til å være utro mot noen, fordi jeg vet hvor vondt det er. Anonymkode: 79771...115 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå