AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Hva gjør man når man finner ut at samboeren, for noen år siden riktignok, har flørtet og vært respektløs overfor oss som par? Jeg kom over noen meldinger idag. Det er samboer som tar insj til de, og han spør en spesifikk dame om typisk hvordan går det, jeg bare stalker profilen din litt idag. Hun sier at hun har fått seg kjæreste, og han poengterer flere ganger til henne at det er så "cockblock" for han å ha kjæreste åpenlyst på face. Hun blir ikke med på notene, ellers hadde nok samtalen utspilt seg annerledes. Hun spør også om vi er en stor lykkelig familie nå, og han svarer at "familien er iallfall stor." Dette var skrevet da vi var kjempeforelsket. Han fridde til meg to måneder etter denne samtalen. Så, et år senere, i 2018 mens jeg satt hjemme med nyfødt unge, tar han IGJEN kontakt med henne, samme stilen; bare ser litt på profilen din eeg, kordan går det..." Hun svarer ham bare kort. Altså, overreagerer jeg når jeg mister tilliten til ham her? Dette er jo noen år siden, men nå til dags foregår vel slikt på snap eller på sånn hemmelig messenger som slettes etterhvert, så det er jo ikke akkurat noen garanti for at han ikke driver med lignende enda. Vi hadde jo faktisk en episode for to år siden, da han snappet med en, jeg spurte hvem, han påsto det var søsteren, men jeg visste jo at det ikke var henne. Så innrømmet han til slutt at det bare var en venninne og at han var redd jeg ville bli sjalu, og jeg godtok forklaringen. Jeg er til vanlig ikke sjalu av meg. Spør eller graver aldri. Er bare at han var veldig sint idag og strøk på dør med mobilen liggende åpen, og jeg klarte ikke å dy meg. (Hans er forøvrig alltid låst, mens min ligger åpen rundt om alltid...) Anonymkode: ce733...0f9 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Nei, du overreagerer ikke. Det han driver med er jo ikke flørting, det er sjekking! Anonymkode: d120a...ef3 13
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #4 Skrevet 13. juli 2021 Herfra og ut er det du som velger han, ikke omvendt. Alt er jo bygget på løgn og dumskap. Her hadde jeg planlagt i det stille og gått med bestemte skritt ut av døra med hodet HØYT hevet. Anonymkode: 4b3e7...18f 10
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #5 Skrevet 13. juli 2021 Takk for svar. Enig med deg over som sier at dette er sjekking. Men han kommer vel bare til å si at det er "på spøk." Kommer ikke over hvor patetisk det er at han ringte min far for å spørre før frieriet. Ting skal være så jævlig på stell liksom, og så driver han på som dette i kulissene. Meldingene han har skrevet minner meg om hvordan han skrev til meg da vi datet... Anonymkode: ce733...0f9 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #6 Skrevet 13. juli 2021 Stakkars deg. Han er utro og uærlig. Pest og korona i samme mann. Likegyldig hva han kommer til å svare "om det er på spøk" eller noe annet - du må rett og slett bare ta stilling til om du vil være sammen med han. Du vet hva du få Anonymkode: 91464...5f9 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #7 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Enig med deg over som sier at dette er sjekking. Men han kommer vel bare til å si at det er "på spøk." Kommer ikke over hvor patetisk det er at han ringte min far for å spørre før frieriet. Ting skal være så jævlig på stell liksom, og så driver han på som dette i kulissene. Meldingene han har skrevet minner meg om hvordan han skrev til meg da vi datet... Anonymkode: ce733...0f9 Men betyr det noe hva han sier om det? Klart han vil prøve brannslukking. Men det han faktisk driver med bak ryggen din taler for seg.. Anonymkode: 3e83e...670 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #8 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkars deg. Han er utro og uærlig. Pest og korona i samme mann. Likegyldig hva han kommer til å svare "om det er på spøk" eller noe annet - du må rett og slett bare ta stilling til om du vil være sammen med han. Du vet hva du få Anonymkode: 91464...5f9 Altså den mannen skal på hode og ræv ut døren. Jeg sendte ham bilde av meldingene. Han skriver tilbake "lol, XX? 🤣🤣 håper du har kost deg på telefonen min!" jeg skrev tilbake at han nå hadde vist sitt sanne jeg og at han kan ryke til helvete. Jeg er såret over dette og DET er svaret jeg får? Fra mannen som sier han elsker meg? En ting er de meldingene, men dette hadde jeg ALDRI trodd. Anonymkode: ce733...0f9 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #9 Skrevet 13. juli 2021 Dette er ikke flørting. Han prøver å sjekke opp andre kvinner. Anonymkode: 7219d...122 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #10 Skrevet 13. juli 2021 Begynner navnet hans på L? Anonymkode: b7334...cd7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #11 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begynner navnet hans på L? Anonymkode: b7334...cd7 Nei, O. Anonymkode: ce733...0f9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #12 Skrevet 13. juli 2021 Bare til å hive han på dør. Jeg er sammen med samme type møkkamann, vet ikke hvor lenge jeg holder ut... Anonymkode: d9ada...d82 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #13 Skrevet 13. juli 2021 Opplevd det samme som deg. Han skrev med en gammel eks mens vi var på vårt mest nyforelskede og han maste om gifting og flytte inn. fant det ut og la flytting på is. Sammen 6 år etter, men aldri flyttet inn pga tilliten ble aldri helt den samme og vil ha min egen leilighet for meg og min datter. Anonymkode: f0112...c2e 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #14 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Begynner navnet hans på L? Anonymkode: b7334...cd7 Dette har jeg aldri skjønt meg på. Ser det stadig vekk på KG. Tror du det bare er en mann i hele Norge som oppfører seg slik?? TS - det er bare å bli kvitt «mannen» - du fortjener garantert bedre 🤗 Anonymkode: 69b08...1af 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #15 Skrevet 13. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Altså den mannen skal på hode og ræv ut døren. Jeg sendte ham bilde av meldingene. Han skriver tilbake "lol, XX? 🤣🤣 håper du har kost deg på telefonen min!" jeg skrev tilbake at han nå hadde vist sitt sanne jeg og at han kan ryke til helvete. Jeg er såret over dette og DET er svaret jeg får? Fra mannen som sier han elsker meg? En ting er de meldingene, men dette hadde jeg ALDRI trodd. Anonymkode: ce733...0f9 Sånn skal det låte! Så fælt det må være for deg nå. Føler med deg❤️. Men tenk at det er bedre sent enn aldri å finne ut hvordan han egentlig er. Anonymkode: 3e83e...670 4
Eilis Skrevet 13. juli 2021 #16 Skrevet 13. juli 2021 Minner om en tradisjonell kar jeg traff en kort periode for mange år siden. Da det ble slutt aksepterte han ikke at det var over. Flørtet og styrte som om ingenting var skjedd, jeg aldri vært så direkte som jeg var med han. Flørtet og respekterte ikke at jeg fikk ny type. Han selv fikk ny dame og kid. Møtte han på byen hvor han flørtet og snakket som om han var fanget i familielivet. Tok kontakt med meg på jobb noen uker senere og inviterte på middag. Voksen guttekvalp som er vokst opp som enebarn med en far med penger som alltid ordnet opp. Veldig gammeldags ift kvinner. Klarte aldri forstå at noen kunne slå seg til ro med en fyr som han. Men kjærlighet gjør kanskje blind. Slike er ikke noe å ta vare på, få det bort 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #17 Skrevet 13. juli 2021 Har selv blitt flørta med av en forlovet mann. Han og dama hadde vært et par siden videregående skole. De fikk første barn i begynnelsen av tredveåra og da fridde han til henne. Et par måneder etterpå forteller han meg at han er forelska i meg og er «sååå lei dama». Jeg tok det som at han og dama var på et dårlig sted i forholdet, og at han ikke egentlig mente det - og jeg har hatt rett, for han hadde aldri gått fra henne og de er sammen fortsatt, bryllup er gjort og barn nr 2 er ankommet. De kommer til å være gift til de dør. Anonymkode: 6a11e...2ee 1
WonderWomaan Skrevet 14. juli 2021 #18 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar. Enig med deg over som sier at dette er sjekking. Men han kommer vel bare til å si at det er "på spøk." Kommer ikke over hvor patetisk det er at han ringte min far for å spørre før frieriet. Ting skal være så jævlig på stell liksom, og så driver han på som dette i kulissene. Meldingene han har skrevet minner meg om hvordan han skrev til meg da vi datet... Anonymkode: ce733...0f9 Du kan spørre om han hadde likt at DU holdt slik på med andre menn slik han holder på å kontakte andre damer.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #19 Skrevet 14. juli 2021 For en patetisk fyr. Som andre sier, dette er ikke litt uskyldig flørting, han prøver seg jo. Møtt noen sånne i mitt liv.. kom deg bort, de slutter aldri. Han er utro så fort han får sjansen, dette kommer til å ende med at du finner han til sengs med ei venninne av deg eller noe. Anonymkode: 6d166...a50 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #20 Skrevet 14. juli 2021 Æsj, han her hadde jeg forlatt om jeg var deg. Han kommer mest sannsynlig ikke til å forandre seg uansett hva han sier. I alle fall null forandring om han slipper unna med det nå som du vet, ved at du blir værende hos ham! Det er faktisk en haug av gode menn der ute, så han her hadde jeg ikke brukt mer tid på, barn eller ikke. Det er bedre å gå fra hverandre nå som barnet fremdeles er såpass ungt, enn om du venter noen år til. Innen den tid tar du han helt sikkert i noe fysiske utroskap også, skal jeg banne på.. Anonymkode: 0c179...ab3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå